STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
inv
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 okt 2007 21:08
Rijdt met: Merida

Bericht door inv »

IK zal dan maar met MTB schoenen starten voor alle veiligheid :)
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door ronny59 »

Hoe moet je jezelf goed opwarmen?
Hoe lang en hoe snel moet je ongeveer rijden?
Moet je ook een beetje lopen?

Het is de 2e keer dat ik meedoe, de vorige keer had ik bijna krampen en ik denk dat dit was door een slechte opwarming
Black Power
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 22 dec 2007 11:00
Rijdt met: Self Made Carbon

Bericht door Black Power »

:evil: Heb tot op hede nog NIETS mogen ontvangen vanuit Belgie. Is dus NIET goed geregeld. Zal zien of ik mijn bewijs aldaar kan krijgen en een parkeerkaart. Misschien kan er een reactie komen vanuit de organisatie hoe ze dit willen oplossen :-?
Black Power
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 22 dec 2007 11:00
Rijdt met: Self Made Carbon

Bericht door Black Power »

:evil: Heb tot op hede nog NIETS mogen ontvangen vanuit Belgie. Is dus NIET goed geregeld. Zal zien of ik mijn bewijs aldaar kan krijgen en een parkeerkaart. Misschien kan er een reactie komen vanuit de organisatie hoe ze dit willen oplossen :-?
Gebruikersavatar
Gun*666
Mountainbiker
Berichten: 571
Lid geworden op: do 23 nov 2006 20:59
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door Gun*666 »

moeten wij zelf iets meebrengen om onze nummer vast te maken zoals veiligheidsspelden of hoe word dat gedaan ?? :oops:
stiffmeister
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 24 jul 2007 20:32
Rijdt met: specialezed expert 29er

Bericht door stiffmeister »

normaal krijg je die daar voor je nr aan je stuur te bevestigen,maar ik heb er toch altijd zelf bij.
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Roadrunner schreef:Vandaag op parcours geweest en ze waren bezig met de helling na het afrijden van de pier in blankenberge -> na het spreken met de verantwoordelijke zij deze dat waarschijnlijk de eerste helft moeilijk of zelfs niet te berijden zou zijn richting de duinen? Mijn vraag is dan -> als dit het geval zou zijn, worden er dan matten gelegd? Zal morgen nog eens langskomen want weet van Dirk (Frimout) dat jullie het parcours morgen verder afwerken.
Deze namiddag zelf met de schop mee aan het werk gegaan.Ziet er niet goed uit. Het pad is voor meer dan 1/2 meter bedolven en bij het wegscheppen komen we of diverse grondsoorten.
Morgen zal de bull nog een laatste poging doen.
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Black Power schreef::evil: Heb tot op hede nog NIETS mogen ontvangen vanuit Belgie. Is dus NIET goed geregeld. Zal zien of ik mijn bewijs aldaar kan krijgen en een parkeerkaart. Misschien kan er een reactie komen vanuit de organisatie hoe ze dit willen oplossen :-?
Black power, mss eerst eens een beleefde mail rechtstreeks sturen als je een probleem hebt. [-X
Alle buitenlanders hebben een mail gekregen met dezelfde info als is opgezonden, en dat om te vermijden dat er vertragingen zijn met de post.
En voor de rest komt alles wel in orde.
We hebben al grotere problemen het hoofd kunnen bieden. :wink:
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Gun*666 schreef:moeten wij zelf iets meebrengen om onze nummer vast te maken zoals veiligheidsspelden of hoe word dat gedaan ?? :oops:
Nee, jongen je krijgt 5 spanbandjes
inv
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 okt 2007 21:08
Rijdt met: Merida

Bericht door inv »

Robstar0123 schreef:Hoe moet je jezelf goed opwarmen?
Hoe lang en hoe snel moet je ongeveer rijden?
Moet je ook een beetje lopen?

Het is de 2e keer dat ik meedoe, de vorige keer had ik bijna krampen en ik denk dat dit was door een slechte opwarming
Ik zou min een half uurtje opwarmen. Op een normaal rustig tempo en af en toe eens een stukje goed door rijden zodat je benen en je lichaam gewoon worden aan de inspanning. Dit is mijn eerste strandrace, dus heb geen ervaring, maar zo ga ik te werk bij een wegwedstrijd.

Ik ga het parcour als opwarming een verkennen, aangezien ik het nog niet ken.
Plaats reactie