21ste De Panne Beach Endurance

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Wasje
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 24 nov 2012 22:51
Rijdt met: Van Nicholas Zion 29-er + Ednine beachracer

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door Wasje »

Vandaag mijn fiets en mijn tanden hier ook laten zandstralen, zo een korte strandrace is ook wel eens plezant. Binnengerold na 46 minuten. Gelukkig was de temperatuur zeer goed te doen, in kopgroep enkele zien vallen in diepe plassen. Dat zou niet goedkomen bij vriestemperaturen.
Wat het doel was van die met zijn elektrische fiets weet ik ook niet, volgens mij had deze ook geen startnummer.
Volgende strandrace in Egmond op 7/1/17 samen met de halve marathon op zondag 8/1.
Xterra
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 19:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2007-full XTR-ZTR Olympics

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door Xterra »

Tijdens de strandrace in Koksijde van maart, reed er ook steeds een pipo met en E-bike over het strand met de koplopers mee. Hij had toen zelfs het lef om tijdens de prijsuitreiking aan het podium te komen staan. Organisaties kunnen hier weinig aan doen, aangezien hij natuurlijk geen nummer draagt. De renners zelf zullen hem moeten aanpakken.
Gebruikersavatar
lange77
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 00:16
Rijdt met: Trek

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door lange77 »

Heeft er iemand links naar foto's die genomen zijn ?
Dank bij voorbaat
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door vani »

Xterra schreef:Tijdens de strandrace in Koksijde van maart, reed er ook steeds een pipo met en E-bike over het strand met de koplopers mee. Hij had toen zelfs het lef om tijdens de prijsuitreiking aan het podium te komen staan. Organisaties kunnen hier weinig aan doen, aangezien hij natuurlijk geen nummer draagt. De renners zelf zullen hem moeten aanpakken.
die motards die meerijden zouden hem er normaal kunnen gaan uitpikken he maar zelfs aanspreken doen ze niet.
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door polletje »

hier staan er al wat

http://www.pbase.com/waltercarels/be16" onclick="window.open(this.href);return false;
stinus
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 28 sep 2007 19:50
Rijdt met: Giant

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door stinus »

Dit jaar opnieuw aan de start, voor het eerst met 29-er, en tot nu toe met 1x10 setup. Heb nu een 38x11 maar vraag me af of 40x11 of 42x11 of 12 niet beter is? 38x11 kan misschien te klein zijn op de echte stukken wind mee?

40T met 11-28 doenbaar?
Gebruikersavatar
SBIKER
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 18 nov 2012 19:48
Rijdt met: scott rc 29er

Re: 21ste De Panne Beach Endurance

Bericht door SBIKER »

Ik vraag mij dat ook af
Ik heb nu 40t en 10 achter ben benieuwd wat dat zal geven
Plaats reactie