De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Plaats reactie
ArnoCeulebrouck
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 09 nov 2015 12:56

De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door ArnoCeulebrouck »

Na het succes van dé classic is het weer tijd voor de Duo & Corporate race. Deze race is er voor bikers die omzien naar vrienden of collega's. Onze slimme toewijzing van de eindtijd per duo of team verplicht tot verstandig rijden. Niet simpel voor de bikers met testosteron pieken die hevig stampend anderen op sleeptouw nemen. Verstandig schuiven dus en in kameraadschap jezelf zijn aan de meet.
Het is een gevarieerd parcours over het strand en tussen de duinen.
Inschrijven kan via http://www.startracking.be/Order/Step1/240 en meer informatie vind je op http://www.twinsclub.be/#bike-events

Inschrijven kan per duo ( heren only, mix dames en mix heren) of per corporate team. Als Team krijg je een buffet dat in de prijs is inbegrepen.

Plaatsjes zijn snel bezet dus aarzel niet te lang!!

Tot 31 januari 2016 te Bredene!!!
Gebruikersavatar
Forever
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: za 12 nov 2005 14:17
Rijdt met: Cube

Re: De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door Forever »

Vraagje...is er mogelijkheid om achteraf een douche te nemen ? evt kleedkamers ?
Thx
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Re: De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door pompierke 349 »

Jup deze zijn er normaal in de sporthal waar de nummers dienen afgehaald te worden.

Grtz
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Re: De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door pompierke 349 »

Als ik goed kan lezen op de mail, dan is het rijden zoals de laatste editie??
Starten aan twins richting Oostende, bij de start de halve maan links oprijden de andere rondes rechts oprijden om dan bij iedere ronde aan twinsclub de steile helling te nemen en dit 4keer.
Klopt dit een beetje???
Fishing Foggy
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 15 okt 2015 14:27
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert, Pro Winner Deluxe XT beachbike

Re: De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door Fishing Foggy »

Het ziet er inderdaad zo naar uit! Ik vind het normale parcours eigenlijk wel plezanter (vooral het duingedeelte). Tot zondag!
Gebruikersavatar
lange77
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 00:16
Rijdt met: Trek

Re: De oudste Duo Race in 't land 31/01/2016

Bericht door lange77 »

inderdaad zo heb ik het ook gelezen dat ze weer andersom rijden . :( :(
ik persoonlijk vindt het parcour zoals ze andere jaren gereden hebben ook veel beter en ook veel veiliger , dan toch vooral in de duinen . ik vindt het wel spijtig . zal voor mij de laatste keer zijn dat ik daar gaa meerijden als ze zo blijven rijden . spijtig want ik ging er altijd met veel plezier naartoe en das nu heel wat minder :-? :-?
Plaats reactie