19de De Panne Beach Endurance

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
iBike
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 09:36
Rijdt met: Ridley Trailfire
Contacteer:

19de De Panne Beach Endurance

Bericht door iBike »

De 19e editie van de Panne Beach Endurance gaat van start op zondag 30 november 2014 om 11.30u.
De omloop van 52 km blijft onveranderd, de kids tussen 10 en 14 jaar leggen opnieuw een halve ronde af (10km) tijdens de KIDS RACE.

Inschrijven kan tot en met 24 november!

Meer info op: http://www.beach-endurance.be (niet compatibel met Internet Explorer)
Facebook/ De Panne Beach Endurance
Twitter/ @DePanneBeach
brechtplanckaert
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 23:11
Rijdt met: cube elite

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door brechtplanckaert »

Om in te schrijven moet je een mail sturen met je gegevens maar ik vind nergens een mailadres... Iemand???
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door vani »

sport@depanne.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
MrSwiss
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 07 mar 2014 00:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door MrSwiss »

Had mij ingeschreven met mijn fatbike. Dan vernomen van de wielerbond vlaanderen dat het niet toegelaten is om aan zo'n wedstrijden deel te nemen. Ben maar een recreatieve fatbiker, was nie de bedoeling om een klassement te rijden. Alleen meerijden voor de fun zoals die duizend andere gasten.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door cowboy peter »

denk je dat die mannen 't verschil zien tussen dikke banden, en nog dikkere banden? Ik heb er de vorige jaren in ieder geval nog zien meedoen.
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door DonFre »

cowboy peter schreef:denk je dat die mannen 't verschil zien tussen dikke banden, en nog dikkere banden? Ik heb er de vorige jaren in ieder geval nog zien meedoen.

Idd, er reden er verschillende mee met een sandman!
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door SD2E »

snap ook het probleem niet... zolang er geen motorke opzit mogen ze van mij alles toelaten :-D
Die kromme sturen idem, 't zijn toch de benen die het moeten doen ze :wink:
RUSOR
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 27 dec 2010 11:05
Rijdt met: Specialized fatboy

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door RUSOR »

MrSwiss schreef:Had mij ingeschreven met mijn fatbike. Dan vernomen van de wielerbond vlaanderen dat het niet toegelaten is om aan zo'n wedstrijden deel te nemen. Ben maar een recreatieve fatbiker, was nie de bedoeling om een klassement te rijden. Alleen meerijden voor de fun zoals die duizend andere gasten.
Plus2
Fatbikes mogen niet starten om wel erg flauwe argumenten van de organisatie.... ze storten gewoon de inschrijving terug
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door cowboy peter »

en welke zijn die argumenten dan wel?
RUSOR
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 27 dec 2010 11:05
Rijdt met: Specialized fatboy

Re: 19de De Panne Beach Endurance

Bericht door RUSOR »

cowboy peter schreef:en welke zijn die argumenten dan wel?
Bij deze laten wij weten dat fatbikes niet toegelaten zijn in De Panne Beach Endurance, dit is samenspraak met Wielerbond Vlaanderen.
We begrijpen dat bepaalde recreanten niet meedingen voor de prijzenpot en dus hierin geen probleem zien. Voor ons is het natuurlijk niet evident om op voorhand te weten wat de 1200 deelnemers in gedachten hebben als ze meerijden in onze unieke strandrace: meerijden voor de prijzenpot, gewoon meerijden voor de fun of meerijden voor de fun en als het plots goed meezit toch meerijden voor de prijzenpot. Het gebeurt heel regelmatig dat ook sportieve recreanten toch in de prijzen vallen. Wij zouden het dan heel jammer vinden dat wij het prijzengeld niet kunnen schenken omdat u niet voldoen aan het wedstrijdreglement. Dus bij deze hopen wij dat er meer duidelijkheid is en hopen wij op uw begrip. U bent dus heel hartelijk welkom om deel te nemen aan onze mooie strandrace met de correcte MTB. We hebben alvast ideaal weer voor u besteld. Hopelijk tot in De Panne. Sportieve groeten
Plaats reactie