Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
imb
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: do 10 nov 2011 22:14
Rijdt met: cube ltd sl + pro winner

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door imb »

NO Limits schreef:
Molko78 schreef:Staat alles (volledige toer) uitgepijld?
Ik kan pas zaterdag rond de middag eens verkennen..
Grtz
vorig weekend stond alles afgepijld. Wel even zoeken waar je het strand afgaat. Succes alvast :wink:
beginnen aan de start en na 6.2 km de duinen in
Molko78
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 nov 2012 22:40

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door Molko78 »

Thx!
Moayer
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 19 nov 2012 11:31
Rijdt met: Cube

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door Moayer »

plattetube35 schreef:no limits heb ik dan jou en nog een persoon tegengekomen zaterdag ? dat ik dacht dat het nog verder was ? hehe grtz
Dat waren idd wij! (o)
plattetube35
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 dec 2013 20:57

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door plattetube35 »

Moayer schreef:
plattetube35 schreef:no limits heb ik dan jou en nog een persoon tegengekomen zaterdag ? dat ik dacht dat het nog verder was ? hehe grtz
Dat waren idd wij! (o)
hehe ja ik moest al beetje op adem komen :p was de 1ste x datk daar naar boven reed hehehe
NO Limits
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: za 14 sep 2013 16:38

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door NO Limits »

plattetube35 schreef:
Moayer schreef:
plattetube35 schreef:no limits heb ik dan jou en nog een persoon tegengekomen zaterdag ? dat ik dacht dat het nog verder was ? hehe grtz
Dat waren idd wij! (o)
hehe ja ik moest al beetje op adem komen :p was de 1ste x datk daar naar boven reed hehehe
Da was bij ons ook het geval. Er zullen er daar wel meer op adem moeten komen.
Gebruikersavatar
Butch
Mountainbiker
Berichten: 584
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 18:49
Rijdt met: Kona Process 153 - Kona Honzo AL/DL

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door Butch »

Verdekke had niet gezien dat het enkel met voorinschrijving werkt...zou mijn 1e beach race worden. Niet dus :'(
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door vannoli »

Mooi weer ,mogen starten in 1ste box ,komt Massaer naast mij staan en naast mijne maat Van Hoovels :-D
Helaas heb ik ze niet lang gezien na de start :lol
De tocht was toch lastig ,tegenwind is mijn ding niet,

84ste denk ik op de 32km ,gelukkig kon ik in duinbergen en stuk om strand weer op te rijden veel plaats goed maken
Laatst gewijzigd door vannoli op zo 02 feb 2014 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door nothing 's impossible »

Het was plezant, ik heb mij goed geamuseerd met mijn sandman!!!

Schitterende organisatie, goed weer,...

Ik stond redelijk achteraan in de tweede box en heb toch nog wat volk ingehaald :-"
Helaas ook heel wat plaatsjes verloren op de loopstroken, toch een paar keer van de fiets gemoeten :cry:

Mocht er iemand foto's hebben van ondergetekende, tag maar op facebook hé :wink:
plattetube35
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 dec 2013 20:57

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door plattetube35 »

was goed weg maar wat word er gevlogen bij die start zeg heb dan maaar wat gas terug genomen aangezien het nog een eindje was het lastigste vond ik het water brrr maar heb me toch geamuseerd goed afgezien maar dat kan eens deugd doen natuurlijk :)
vince79
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 03 jan 2014 11:39
Rijdt met: CUBE LTD CC

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door vince79 »

Het parcours lag veel zwaarder dan mijn eerste beachrace in De Panne eerder :-?
De combi nat water en daarna de loopstroken door mulle zand was nefast voor mijn derailleur die verscheidene keren nagenoeg in mijn achterwiel dreigde te draaien ](*,) , gelukkig bij deze momenten tijdig kunnen ingrijpen [-o< . Dus op de korte nijdige klimmetjes op het asfalt afgezien (soms afstappen) door materiaalpech , wat mij natuurlijk uit mijn ritme bracht :( . Maar toch genoten van de race ondanks materiaalpech en verkoudheid wat mijn doelstelling bracht naar binnen tijd aankomen (= 3u voor 48km) ipv zo'n 2 uur , dus heel blij (o) [-o< met mijn 300ste (132ste elite) plaats , dat alleen maar verbetert kan worden :wink:
Heb met 2 bar gereden voor en achter op big apples die heel goed voelden op golfbrekers, kiezelstrook en asfalt en of het op het strand nadelig was ??
Volgend jaar zal ik o.a. mijn MTB beter onderhouden (smeren met waterafstotende olie) aan de start brengen en niet ziek te worden ! [-o<
Plaats reactie