Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door vannoli »

1ste ronde dacht ik al aan opgeven,maar dan na 1ste keer duinbergen voorbij en ik weer op het strand kwam ,waren de benen ineens los en dan vol goeste weer aan de 2 de ronde begonnen
de_ik
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 29 okt 2009 21:00
Rijdt met: Sunn Cosmos

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door de_ik »

NO Limits schreef:
Sidharta schreef:
julcesaar schreef: Megafun maar toch iedere ronde afgevraagd of ik niet beter zou stoppen [-X
Had ik vorig jaar ook... en zeker als je bij het ingaan van de laatste ronde met een man of 10 ronddraait en er 9 de afslag nemen naar finnisch...
D O D E L I J K....
komt me bekent voor... Da was bij mij juist hetzelfde. Het zou beter zijn als de 32km 5minuten later starten.
Het later laten starten van de 32km lijkt mij geen goed idee. Vooreerst zullen de beteren van de 32km al de trageren van de 48km moeten inhalen. En voor de eerste van de 48km zou dit betekenen nog vroeger beginnen dubbelen van tragere rijders. Het was dit jaar al volop dubbelen geblazen in de derde ronde.
En wat dat afdraaien betreft eens rondkijken naar de kaderplaatjes van de mensen in je groep en je weet al snel hoever je staat.
FloydPatterson
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 21:05

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door FloydPatterson »

Hi all,

Wie doet er allemaal mee op 8/02/2015?
Voor mij wordt het mijn allereerste strandrace, en er is nog wat werk aan de conditie.
Heb mij ingeschreven voor de 32km, om niet direct helemaal te liggen sterven :-D
vince79
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 03 jan 2014 11:39
Rijdt met: CUBE LTD CC

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door vince79 »

Heb dit jaar de 48 km gereden als 2de strandrace na De Panne 52 km 2013 met minimale strand-training en een alu 26-er mtb met verende voorvork (ongeveerde 29-er is idealer) !
Als 1ste strandrace raadt ik wel bvb De Panne aan wegens minder lastig daar er geen golfbrekers zijn waardoor deze meer voor mij een duur race was en Knokke meer interval ( technischer voor ervaren bikers :wink: ) . Tijd De Panne was 2 u 26 en Knokke 2u43 met gelukte doelstelling van binnen tijd (3u ) te finischen :-D . Succes
Gebruikersavatar
turbomugge
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 14:58
Rijdt met: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door turbomugge »

aanwezig in knokke en op zoek achter een topnotering in de 32 km :-)
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door Foxy »

turbomugge schreef:aanwezig in knokke en op zoek achter een topnotering in de 32 km :-)
Minstens winnen he 8)
Ze hebben dat parcours daar speciaal voor jou gelegd! Power in de beentjes zal nodig zijn!
Dimi73
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 22 dec 2013 18:39
Rijdt met: cube rs1

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door Dimi73 »

ik ga voor de grote mannentoer :lol:
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door SD2E »

dit weekend lag het in ieder geval ZWAAAAAR in Knokke. 't was wel hoogwater...
imb
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: do 10 nov 2011 22:14
Rijdt met: cube ltd sl + pro winner

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door imb »

SD2E schreef:dit weekend lag het in ieder geval ZWAAAAAR in Knokke. 't was wel hoogwater...
en voor zondag geven ze 5 beaufort uit ,tegenwind naar het zwin, ik zal weer nen dikken :oops: zoeken om achter te kruipen :-D
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: Beachchallenge Knokke-Heist 2014

Bericht door SD2E »

imb schreef:
SD2E schreef:dit weekend lag het in ieder geval ZWAAAAAR in Knokke. 't was wel hoogwater...
en voor zondag geven ze 5 beaufort uit ,tegenwind naar het zwin, ik zal weer nen dikken :oops: zoeken om achter te kruipen :-D
amaiamai er gaan veel stervende zwanen zijn!
Plaats reactie