STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
*Phaedrus*
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 15 aug 2006 17:56
Rijdt met: Cube reaction 2007

welke startbox?

Bericht door *Phaedrus* »

In welke startbox mag/moet je starten als je een FUN-vergunning hebt?

alvast bedankt
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Re: welke startbox?

Bericht door long fellow »

*Phaedrus* schreef:In welke startbox mag/moet je starten als je een FUN-vergunning hebt?

alvast bedankt
In de inschrijvingsreglementen staat dat de startposities bepaald worden door de datum van inschrijving.
Eliterenners zijn uitzondering. Deze 1e box wordt aangevilt met renners die degelijke resultaten boekten in de laatste periode. De Wielerbond zal daarin adviseren.
Ik geef je te verzekeren dat het parcours je zeker zullen toelaten snel een goede positie te kiezen.
Gebruikersavatar
darkdust
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 22:21
Rijdt met: Trek 8000 2008

stalen buizen

Bericht door darkdust »

Hey,

Ben vandaag nog eens het parkoers gaan verkennen. Als je van de pier naar het staketsel fietst, en dan de dijk op moet liggen die stalen buizen serieus in de weg. Tis echt wel gevaarlijk. Word dit nog aangepast ?
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: stalen buizen

Bericht door zaskar72 »

darkdust schreef:Hey,

Ben vandaag nog eens het parkoers gaan verkennen. Als je van de pier naar het staketsel fietst, en dan de dijk op moet liggen die stalen buizen serieus in de weg. Tis echt wel gevaarlijk. Word dit nog aangepast ?
kan je iets precieser zijn ?? ik heb er het volste vertrouwen in dat dat obstakel wel deftig zal worden aangepakt. Maar ik weet niet waar je het precies op hebt... dus ..
Gebruikersavatar
Sokke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 nov 2007 10:05
Rijdt met: THOMPSON

Bericht door Sokke »

hallo,

zondag gaan wij het parcours nog eens verkennen, rond 10.00h.

hopelijk valt het weer dan een beetje mee (niet te veel wind!).

We zullen eens kijken of die buizen daar nog in de weg liggen

grtz
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Re: stalen buizen

Bericht door long fellow »

darkdust schreef:Hey,

Ben vandaag nog eens het parkoers gaan verkennen. Als je van de pier naar het staketsel fietst, en dan de dijk op moet liggen die stalen buizen serieus in de weg. Tis echt wel gevaarlijk. Word dit nog aangepast ?
Dat klopt inderdaad, het parcours zal daar aangepast worden, doch officieel kan ik dit nog niet meedelen daar er volgende week nog een vergadering doorgaat met politie en veiligheidsdienst.
Naar alle waarschijnlijkheid zul je in plaats van het laagste pad (waar nu de buizen liggen) het hoogste pad nemen ( waar je normaal op reed bij het terug keren) en dan bij het einde (bij de tijdsregistratiemap) zal er via de parking en mss een stukje door het gras zo terug gereden worden naar de zeedijk.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

't zou jammer zijn van dat mooie stukje :(
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

stalen buizen

Bericht door ronny59 »

Die buizen gebruikt men om de haven uit te baggeren.

Op een dag, nog in 207, toen ik het parcours eens verkende, lagen die buizen in de weg om van het strand naar het weggetje langs de haven te rijden waardoor je een lastige bocht moest maken. Hopelijk liggen ze op de dag van de wedstrijd uit de weg :evil:
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Re: stalen buizen

Bericht door long fellow »

Robstar0123 schreef:Die buizen gebruikt men om de haven uit te baggeren.

Op een dag, nog in 207, toen ik het parcours eens verkende, lagen die buizen in de weg om van het strand naar het weggetje langs de haven te rijden waardoor je een lastige bocht moest maken. Hopelijk liggen ze op de dag van de wedstrijd uit de weg :evil:
Op het strand zelf kunnen we ze verleggen, doch niet op het laagste wandelpad.
Het parcours zal nauwelijks wijzigen.
Enkel een beetje hoger rijden en ... grasstroken in het terug rijden.
inv
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 okt 2007 21:08
Rijdt met: Merida

Bericht door inv »

Ik merk net dat er iets mis moet gelopen zijn bij de inschrijving. Ik sta bij de Heren. Terwijl ik normaal bij de Jongens (lange afstand) moet starten.

mijn geboortedatum is: 31/08/1990
Plaats reactie