STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

fieldbiker schreef:ik heb een vraagje: ik ben 15 jaar en zou graag deelnemen aan de beachrace, ik heb alleen de vraag of ik mag meedoen aan de wedstrijd, er staat min 18 jaar, maar daar onder staat jongeren 4000-...-4999, wat houden die jongeren dan in??
Nick

join the (beach) club !!! =D>
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door ronny59 »

Slecht nieuws, momenteel is de pier afgesloten voor het publiek. Het deel het verst in zee is vernield.

http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... mopvrijdag

Hopelijk zal hij terug open zijn wanneer de wedstrijd plaatsvind.

Als je op de videolink klikt kan je de schade waarnemen.
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Robstar0123 schreef:Slecht nieuws, momenteel is de pier afgesloten voor het publiek. Het deel het verst in zee is vernield.

http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... mopvrijdag

Hopelijk zal hij terug open zijn wanneer de wedstrijd plaatsvind.

Als je op de videolink klikt kan je de schade waarnemen.
No Problem. [-X
Ben gaan kijken en 't was spectaculair. #-o
Er kan enkel niet op de top van de Pier gereden worden.
Indien de race morgen was, dan zouden we toch tot aan de cafetaria kunnen rijden en dan terug langs de andere kant.
Maar ... we zijn nog geen 17 februari hé. :wink:
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door ronny59 »

Het zou jammer zijn , als we niet over de kop konden rijden. Het maakt de race toch iets specialer dan juist tot aan de cafetaria rijden en daar rechtsomkeert maken.
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Robstar0123 schreef:Het zou jammer zijn , als we niet over de kop konden rijden. Het maakt de race toch iets specialer dan juist tot aan de cafetaria rijden en daar rechtsomkeert maken.
We gaan dat oplossen zulle !!! :roll: :bounce:
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

dat dat hout maar droog is dan [-o< [-o< want op nat hout... vallen is rap gebeurd dan !! #-o
Gebruikersavatar
Sokke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 nov 2007 10:05
Rijdt met: THOMPSON

OEFENSESSIE

Bericht door Sokke »

Hallo,

Ik heb mij net ingeschreven voor de race, lange afstand natuurlijk. Maar ik heb nog nooit het geluk gehad om aan de zee te mogen rijden. Is er soms de mogelijkheid om het parcours te gaan verkennen?

Het zou natuurlijk handig zijn als ik de route op mijn GPS kan ingeven (GARMIN e-trex), anders kom ik misschien in Engeland uit!

Groeten,

Sokke.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: OEFENSESSIE

Bericht door zaskar72 »

Sokke schreef:Hallo,

Ik heb mij net ingeschreven voor de race, lange afstand natuurlijk. Maar ik heb nog nooit het geluk gehad om aan de zee te mogen rijden. Is er soms de mogelijkheid om het parcours te gaan verkennen?

Het zou natuurlijk handig zijn als ik de route op mijn GPS kan ingeven (GARMIN e-trex), anders kom ik misschien in Engeland uit!

Groeten,

Sokke.
kijk op hunne site daar staat alle info !!!
je kan mss is deelnemen aan 1 van de trainis-gsritten die zulleb worden georganiseerd als het is gene storm is ....


stel u voor man zo een weer op 17/2... dan ziede mij ni ze [-X [-X !! Ik ben een lichtgewicht hé bij de eerste beste windvlaag lig in de Noordzee #-o :lol: en da water is zo koud hé !
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

long fellow schreef:
zaskar72 schreef:hahahaha ja en moeten wij ons dan verkleden in kiekes ?

ja trainingsrit organiseer da nog is hé
als ik ga rijden op het MTB parcour van BLOSO Herentals dan bel ik dag ervoor even naar daar en reserveer ik douche en bikewash voor 1,80 euro ge kunt er ni voor sukkelen zou dat ik Blankenberge ook niet kunnen?
Zal proberen zo iets in elkaar te boxen. Maar 't is wel de bedoeling dat ik daar niet alleen sta te blinken hé. [-o<

[b]GOED NIEUWS !! [/b] =D> =D> =D> =D> =D>

Ik heb met BLOSO Blankenberge het op een akkoordje kunnen gooien dat als we daar gaan trainen zijn we onze bikes kunnen afspuiten =D> en dat wijzelf kunnen douchen =D> in hun infra-frastructuur ( zoals DDT van De Kampioenen het zou zeggen).
Aan dit alles is een luttele 1.80€ verbonden en geloof me das een normale prijs hoor ik betaal dat in BLOSO Herentals ook na de trainingsritten. =D>
Het belangrijkste is dat je alles zo netjes mogelijk achterlaat. In Herentals staat er een aftrekker dan kan je alles mooi naar het putje trekken en dat eertse zicht is dan toch veel properder dan wanneer je dat niet zou doen. :P
Ik stel voor dat we hiervan zeker is gebruik gaan maken in de maand januari en/of februari. Of het moest zijn dat er nu nog een "betere" dag gegeven wordt door ons Sabinneke. Als ze tenminste niet met haar balkon voor de Balkan staat :lol: :lol:
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

Ik heb wel zin om een keer mee te gaan verkennen. Je post maar wanneer je van plan bent af te zakken naar 'de parel aan de kust' :wink:
Plaats reactie