Waar kan ik schoenen van Bont en Lake kopen?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
C-DALE
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: za 27 sep 2003 12:07
Rijdt met: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Contacteer:

Waar kan ik schoenen van Bont en Lake kopen?

Bericht door C-DALE »

Hello mede weightweenies...had al dezelfde topic lopen bij kleding maar er reageert daar niemand, word waarschijnlijk niet door de juiste mensen bezocht...dus maar ook eens hier posten...btw Bont & Lake maken ultra lichte schoenenen :-)

Iemand enig idee waar ik ergens een winkel vind in Belgie waar ik die schoenen eerst kan passen vooraleer ik ze aankoop :wink:
Weet er soms iemand of Hopmans in Bergen Op Zoom (Nederland) soms Lake of Bont doet?
mud devil
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: do 06 apr 2006 19:16
Rijdt met: CANYON 29"

Bericht door mud devil »

bont wordt sinds kort verdeeld door vdb parts uit st niklaas (ook oxford) zie maar eens op hun site...

http://www.vdbparts.be/products.html

zouden wreed stijve schoenen zijn, meer dan de helft uit carbon en niet enkel zool, ontworpen voor australische pistiers....

succes, denk niet dat ze goedkoop zijn!
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

De Bont schoenen zijn inderdaad lichter, maar... ik lees op verscheidene fora dat de schoenen het snel begeven. Ze zijn met andere woorden wel lichter, maar ook minder duurzaam.
C-DALE
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: za 27 sep 2003 12:07
Rijdt met: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Contacteer:

Bericht door C-DALE »

mud devil schreef:bont wordt sinds kort verdeeld door vdb parts uit st niklaas (ook oxford) zie maar eens op hun site...

http://www.vdbparts.be/products.html

zouden wreed stijve schoenen zijn, meer dan de helft uit carbon en niet enkel zool, ontworpen voor australische pistiers....

succes, denk niet dat ze goedkoop zijn!
Bedankt voor de info...had hen al een mail verstuurd maar nog niks terug gekregen...heb m nu nog eens verstuurd.
SportswearDeGroot
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 jun 2011 09:30
Rijdt met: DSC

Bericht door SportswearDeGroot »

Dag C-Dale,

Sinds afgelopen maand zijn wij importeur geworde van Lake schoenen.
Ik neem aan dat je op zoek bent naar de CX401?

Neem even een kijkje op onze site:

www.prosalton.nl
Plaats reactie