New Ultimate

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Allez zeg, as de Jean-Marie jaren zijn plan heeft kunnen trekken ginder in München, moet dat toch lukken om een stuur te bestellen he... :wink:

Naar wat ben je juist op zoek. Misschien kan er geholpen worden?
Nrico
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 22 sep 2005 16:56
Rijdt met: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Contacteer:

Bericht door Nrico »

Voor verkoop kan je ook bij Boris Latsch terecht, de Duitse importeur van FRM-onderdelen, bereikbaar via: http://www.bor-germany.de/
Boneshaker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:37
Rijdt met: Scott scale 40 custom
Contacteer:

Bericht door Boneshaker »

Beste mountainbikeliefhebbers,

Ik kan jullie de heuglijke mededeling doen dat wij van Boneshaker per 1 juni 2009 de distributie van New Ultimate verzorgen voor de Benelux.

Wie of wat is Boneshaker??? Wij zijn een splinternieuwe groothandel die gaat proberen leuke, exclusieve onderdelen en fietsen te introduceren binnen de Benelux.

In de loop van komende week zullen de samples van New Ultimate binnenkomen. Met deze samples willen wij in eerste instantie de Nederlandse dealers bezoeken. Snel zullen we de Belgische en Luxemburgse dealers gaan bezoeken.

Indien jullie New Ultimate delen zoeken, stuur gerust een mail met uw gegevens en gewenste onderdeel(en). Dan zullen wij een dealer bij u in de buurt benaderen voor een levering.

Rip a trail,

Bas Korver
Boneshaker
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Re: New Ultimate

Bericht door chrissie »

waar kan ik onderdelen bestellen van zadelpen - moeten slijpen gezien zadel moervast - en nu op zoek naar de bouten ](*,)
Bulkie
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 14 sep 2005 11:09
Rijdt met: Open - NoTubes - FOX Terralogic Fit

Re: New Ultimate

Bericht door Bulkie »

Mijn Deens trekt op niets maar bij setbacku (of zoiets) staat er 12mm
Gebruikersavatar
Fret Raket
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 10:20
Rijdt met: Canyon - Look

Re: New Ultimate

Bericht door Fret Raket »

chrissie schreef:waar kan ik onderdelen bestellen van zadelpen - moeten slijpen gezien zadel moervast - en nu op zoek naar de bouten ](*,)
https://r2-bike.com/NEW-ULTIMATE-Bolt-T ... n-Seatpost" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie