DE lichtste barends?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Xtasy bar-ends

Bericht door RigolleM »

Ik ken er nog lichtere en nog minder geld, begint met een 'G' en eindigt op 'één'. :wink: :lol:
wasbeer2006
Mountainbiker
Berichten: 936
Lid geworden op: vr 31 mar 2006 10:22
Rijdt met: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Re: Xtasy bar-ends

Bericht door wasbeer2006 »

RigolleM schreef:Ik ken er nog lichtere en nog minder geld, begint met een 'G' en eindigt op 'één'. :wink: :lol:
true, maar ik wil toch echt bar ends, kan me niet voorstellen dat zonder fijn is. je wilt je handen toch af en toe ff verzetten.lekker met je handpalm op het stuur en bar end
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Xtasy bar-ends

Bericht door RigolleM »

wasbeer2006 schreef:
RigolleM schreef:Ik ken er nog lichtere en nog minder geld, begint met een 'G' en eindigt op 'één'. :wink: :lol:
true, maar ik wil toch echt bar ends, kan me niet voorstellen dat zonder fijn is. je wilt je handen toch af en toe ff verzetten.lekker met je handpalm op het stuur en bar end
Eens geprobeerd zonder?
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Re: Xtasy bar-ends

Bericht door BramDR »

RigolleM schreef:
wasbeer2006 schreef:
RigolleM schreef:Ik ken er nog lichtere en nog minder geld, begint met een 'G' en eindigt op 'één'. :wink: :lol:
true, maar ik wil toch echt bar ends, kan me niet voorstellen dat zonder fijn is. je wilt je handen toch af en toe ff verzetten.lekker met je handpalm op het stuur en bar end
Eens geprobeerd zonder?
Dat dacht ik ook, maar nu rijd ik al 2 jaar zonder rond.
Gebruikersavatar
ReeVeS
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: za 21 mar 2009 16:41
Rijdt met: BeOne Raw Pro - Canyon CF
Contacteer:

Bericht door ReeVeS »

juist hetzelfde hier ... na 2 ritjes mis je dat niet meer die barends ... indien interesse ik heb nog ritchey wcs barends te koop! zijn ook zeer licht ...
Gebruikersavatar
Samuel
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: za 11 aug 2007 10:52
Rijdt met: 1 voor de winter 1 voor de zomer 1 voor de baan

Bericht door Samuel »

Bij mij ook, nieuwe fiets gekocht, te lui om barends te installeren en zonder ging het opvallend vlot. 't Stuur was wel iets breder maar die barends zijn er nooit opgekomen.
Gebruikersavatar
Kameel^
Mountainbiker
Berichten: 987
Lid geworden op: di 02 aug 2005 19:42
Rijdt met: Niner EMD, Ghost htx actinum, Tita Joven racer

Bericht door Kameel^ »

ik blijf het toch vreemd vinden, een topic over barends opgestart door _alain_ :-D
Plaats reactie