Schmolke,onderdelen?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Nee hoor, gewoon alles naar de vaantjes gereden met mijn opblaas 4x4, nu trekt de Limburg ook op de Pyreneeen.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

had uwen dog problemen met z'nen stoelgang of zo? :lol:
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

zeg voor één zo'n hondje is't bekanst de moeite nie dak kom,maar diene seven maakt alles goed
ge kunt al beginnnen met hem uit te hongeren dat hij een beetje aggressief wordt en laat dan maar weten wanneer dak mijn 'kunsten' moet komen verkopen
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

@ Jimi : Ik denk niet da ge weet waar gij aan begint. Ik word nog elke nacht wakker badend in het angszweet. Neem elke avond voor het slapengaan 10 rophynollekes, 15 valiummekes,20 prozacskes, het helpt niet...ik ga er aanonderdoor.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

gewoon op uwen rug gaan liggen en zachtekes jankgeluidjes maken en ondertussen benne e ik weg met den 7.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

viperke schreef:Hans, schmolke heeft ook een zwaardere versie (95gram ofzo dacht ik) waarop wel barends mogen, maar heb je deze echt nodig ? Ik rijd er sinds de bikechallenge ook nimeer mee..
Qua zadelpen, ofwel is ze sterk genoeg, ofwel niet. Een composiet onderdeel heeft nauwelijks last van vermoeiing dus het gaan niet na een tijdje in sterkte minderen tot het kraakt, het kan natuurlijk dat ze binnenin is gebarsten na een val, en dat dat pas later merkbaar wordt en dan pas breekt..

Ik zou zelf gaan voor easton ec90 stuur en stuurpen, de syntace f99 zou niet al te stijf zijn.. Of je geeft 760euro uit aan dit kunstwerk: http://www.light-bikes.de/eng/2007/02/2 ... ness-zeus/
Als zadelpen een New Ultimate ofzo :drunk:

waar te koop? ik zoek een carbonstuur waar je BE mag oop monteren !
wasbeer2006
Mountainbiker
Berichten: 936
Lid geworden op: vr 31 mar 2006 10:22
Rijdt met: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Bericht door wasbeer2006 »

Nadeel van sommige merken die heel licht gaan is dat er toch wel wat breek verhalen zijn. En ik wil niet dood.

Op mijn beide cubes zit standaard syntace en dat is best licht en supersterk. Op de MTB nog een F99 en op de racer een F119, stuur duraflite en racelite, en zadelpen P6 de 34.9 is natuurlijk niet licht in een 480mm, maar de 31.6 300 is net geen 200 gram
Gebruikersavatar
tyro13
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: di 17 jul 2007 11:05
Rijdt met: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Bericht door tyro13 »

zaskar72 schreef:
viperke schreef:Hans, schmolke heeft ook een zwaardere versie (95gram ofzo dacht ik) waarop wel barends mogen, maar heb je deze echt nodig ? Ik rijd er sinds de bikechallenge ook nimeer mee..
Qua zadelpen, ofwel is ze sterk genoeg, ofwel niet. Een composiet onderdeel heeft nauwelijks last van vermoeiing dus het gaan niet na een tijdje in sterkte minderen tot het kraakt, het kan natuurlijk dat ze binnenin is gebarsten na een val, en dat dat pas later merkbaar wordt en dan pas breekt..

Ik zou zelf gaan voor easton ec90 stuur en stuurpen, de syntace f99 zou niet al te stijf zijn.. Of je geeft 760euro uit aan dit kunstwerk: http://www.light-bikes.de/eng/2007/02/2 ... ness-zeus/
Als zadelpen een New Ultimate ofzo :drunk:

waar te koop? ik zoek een carbonstuur waar je BE mag oop monteren !
Ik heb sinds kort het stuurtje van ax lightness.Barends geschikt en dik onder de 100gram. Ik weeg zelf 85kg en heb er reeds verschillende keren mee gereden.Het voelt heel solide aan en geen flex!het heeft ook een heel mooie UD finisch(geen carbon vezels te zien) en is heel sober geen reklame gewoon zwart! top stuur dat ik alleen maar kan aanraden =D>
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

ok graag meer info hierover aub...
:bounce: :bounce: welke stuurpen heb je hierbij en welke bar ends?
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

tyro13 schreef:
zaskar72 schreef:
viperke schreef:Hans, schmolke heeft ook een zwaardere versie (95gram ofzo dacht ik) waarop wel barends mogen, maar heb je deze echt nodig ? Ik rijd er sinds de bikechallenge ook nimeer mee..
Qua zadelpen, ofwel is ze sterk genoeg, ofwel niet. Een composiet onderdeel heeft nauwelijks last van vermoeiing dus het gaan niet na een tijdje in sterkte minderen tot het kraakt, het kan natuurlijk dat ze binnenin is gebarsten na een val, en dat dat pas later merkbaar wordt en dan pas breekt..

Ik zou zelf gaan voor easton ec90 stuur en stuurpen, de syntace f99 zou niet al te stijf zijn.. Of je geeft 760euro uit aan dit kunstwerk: http://www.light-bikes.de/eng/2007/02/2 ... ness-zeus/
Als zadelpen een New Ultimate ofzo :drunk:
AX is the best. No flex at all... :wink:


waar te koop? ik zoek een carbonstuur waar je BE mag oop monteren !
Ik heb sinds kort het stuurtje van ax lightness.Barends geschikt en dik onder de 100gram. Ik weeg zelf 85kg en heb er reeds verschillende keren mee gereden.Het voelt heel solide aan en geen flex!het heeft ook een heel mooie UD finisch(geen carbon vezels te zien) en is heel sober geen reklame gewoon zwart! top stuur dat ik alleen maar kan aanraden =D>
AX is the best...
Plaats reactie