Zadelpen shannon carbon

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tyro13
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: di 17 jul 2007 11:05
Rijdt met: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Zadelpen shannon carbon

Bericht door tyro13 »

Tip !!! Voor de mannen die een lange zadelpen nodig hebben die niet veel weegt.Ik heb deze SHANNON CARBON zadelpen net gekocht omdat mijn nieuwe ritchey wcs carbon 350mm net te kort is(staat ook te koop nu =D> ) ( eigenlijk juist gepast maar bouw liever een cm of 2 reserve in) Ze is 27,2mm en 460mm lang en brengt exact 201 gr op de weegschaal. Niet slecht vind ik voor deze bijzonder knap ogende pen in met een lengte van 46cm.
Enkel de bestickering heb ik er direct afgehaald, stickers liggen niet onder de vernis.Allee er ligt geen vernis op m.a.w. ze is mat van uitzicht. Maar ik denk ze toch te laten vernissen door een vriend carrossier(versta vriend niet verkeerd hé mannen :drunk: )
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Lekker. Nog een lichte:
Hilset Ti, 460mm, 220g.
Gebruikersavatar
tyro13
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: di 17 jul 2007 11:05
Rijdt met: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Bericht door tyro13 »

Hubertje jij en Ti hé.... :wink:
Nee, ik ben ook wel te vinden voor Ti en twijfel niet aan de kwaliteiten van Ti. Enkel bij sommige frames past kwa kleur soms beter een carbon als een Ti pen. Wat zeker niet wil zeggen dat de carbon beter en/of lichter is als een Ti pen.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Absoluut, ik ga niet ontkennen dat Ti op bepaalde frames ronduit lelijk is (bv blauw), maar ik wou enkel (net als jij) de mensen helpen met nog een alternatief te noemen ;)
Plaats reactie