KCNC verdeler voor Belgie

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

ook bikesport.be :wink:
marathonman
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: do 05 jan 2006 12:47
Rijdt met: GT Zaskar Carbon Team

Bericht door marathonman »

serge schreef:Rijd er al iemand met deze rond?


Afbeelding

12 - 34T
Weight: 165g



Compatible with 9 Speed Shimano and SRAM shifter system and kcnc x9x10 chain.

Lockring colour in Gold anodized and two Tianium sprockets and three Scandium with hard andoized sprockets and four 7075 AL with hard anodized sprockets make thess a great performing cassette.

Patented Design.


Ik zou deze willen gebruiken voor marathon gebruik, is dit aangeraden of kan ik beter bij XTR blijven.

Serge.
Ben er tijdens de Bart Brentjens Challenge Belgisch Kampioen mee geworden. Schakelt prima maar idd in de modderige passages kan je de 3 kleinste kroontjes niet meer gebruiken. Slechte afvoer van de modder!
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

Alpine schreef:nog ff melden da ik van die keramische deraileur wieltjes zeer tevreden ben maar die chainring bout/moeren van kcnc zijn niks waard die waren na 50 km allemaal geplooid of gescheurd.
na 50 km is mss wat overdreven maar ik zit al een ganse tijd met gekraak - eerste gedacht dat het de ketting was maar gisteren viel mijn grootste chainring bij wijze van spreken van mijn fiets: nog één boutje van de 4 zat vast, de rest lag los in het kettingblad ... morgen gewoon standaard RVS-en halen naar de lokale winkel ipv de blauwe ... mooi: neen maar wel duurzamer!
Tom-s
Mountainbiker
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 19:10
Rijdt met: is blij met mij erop
Contacteer:

Bericht door Tom-s »

Dat zit hem meer in een te weinig lock-tite dan in de boutjes zelf. Al koop je een mooie XX crank dan zal je nog de standaard bladboutjes moeten voorzien van locktite wil je voorkomen dat ze los lopen.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Bericht door Cubekee »

Tom-s schreef:Dat zit hem meer in een te weinig lock-tite dan in de boutjes zelf. Al koop je een mooie XX crank dan zal je nog de standaard bladboutjes moeten voorzien van locktite wil je voorkomen dat ze los lopen.
Bedankt voor de tip ik heb zelf pas de blauwe boutjes geplaatst maar ik zal het zeker nog doen :-)
Plaats reactie