KCNC verdeler voor Belgie
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
- Mountainbiker
- Berichten: 107
- Lid geworden op: do 05 jan 2006 12:47
- Rijdt met: GT Zaskar Carbon Team
Bericht door marathonman »
Ben er tijdens de Bart Brentjens Challenge Belgisch Kampioen mee geworden. Schakelt prima maar idd in de modderige passages kan je de 3 kleinste kroontjes niet meer gebruiken. Slechte afvoer van de modder!serge schreef:Rijd er al iemand met deze rond?
12 - 34T
Weight: 165g
Compatible with 9 Speed Shimano and SRAM shifter system and kcnc x9x10 chain.
Lockring colour in Gold anodized and two Tianium sprockets and three Scandium with hard andoized sprockets and four 7075 AL with hard anodized sprockets make thess a great performing cassette.
Patented Design.
Ik zou deze willen gebruiken voor marathon gebruik, is dit aangeraden of kan ik beter bij XTR blijven.
Serge.
- IC
- Mountainbiker
- Berichten: 57
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
- Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9
na 50 km is mss wat overdreven maar ik zit al een ganse tijd met gekraak - eerste gedacht dat het de ketting was maar gisteren viel mijn grootste chainring bij wijze van spreken van mijn fiets: nog één boutje van de 4 zat vast, de rest lag los in het kettingblad ... morgen gewoon standaard RVS-en halen naar de lokale winkel ipv de blauwe ... mooi: neen maar wel duurzamer!Alpine schreef:nog ff melden da ik van die keramische deraileur wieltjes zeer tevreden ben maar die chainring bout/moeren van kcnc zijn niks waard die waren na 50 km allemaal geplooid of gescheurd.
-
- Mountainbiker
- Berichten: 283
- Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
- Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012
Bedankt voor de tip ik heb zelf pas de blauwe boutjes geplaatst maar ik zal het zeker nog doenTom-s schreef:Dat zit hem meer in een te weinig lock-tite dan in de boutjes zelf. Al koop je een mooie XX crank dan zal je nog de standaard bladboutjes moeten voorzien van locktite wil je voorkomen dat ze los lopen.