Light step by step : zadel/zadelpen/zadelklem

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Wimbeest schreef:Best wel vakmanschap die stuff van u Smokey. Maar als ik naar die prijzen van AX Lightness kijk :roll: Dan wilt ge nog niet snel aan crashen denken eh :-D
Gewoon voor U kijken en vlammen! Vallen is voor wussies! #-o :lol:
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

mijn Ti rails van mn flite zitten al jaren in zo'n pen geklemd, en de pen is eerder geplooid dan de rails.
Carbon rails zou ik dan wel minder vertrouwen.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Hubertje schreef:mijn Ti rails van mn flite zitten al jaren in zo'n pen geklemd, en de pen is eerder geplooid dan de rails.
Carbon rails zou ik dan wel minder vertrouwen.
Gij weet niet wat je zegt Huub! :P

CF rails heb ik nog niet weten buigen...Ti daarentegen... :P :P :P
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Lol, ok de carbons waren niet gebogen.
Eerder gebarsten, gebroken of uiteengespat :lol:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Ok, you win...

Laten we nu terug on-topic gaan. :wink:
Gebruikersavatar
Mickey Mouse
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: za 04 aug 2007 11:31
Rijdt met: C'dale chirurg gereedschap
Contacteer:

Bericht door Mickey Mouse »

Wimbeest schreef:Best wel vakmanschap die stuff van u Smokey. Maar als ik naar die prijzen van AX Lightness
Knappe pennen idd als ik dat gewicht bekijk, nog eens een zwats minder ...
Wat ik er vooral van onthou (buiten de prijs) is dat het ook met een 'mes'klem systeem is en dat jij er nog geen problemen mee hebt gehad!
$mokeyJoe schreef:Gewoon voor U kijken en vlammen! Vallen is voor wussies!
Dat proberen we é en we komen zo weinig mogelijk 'wussie' over 8)
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

RudiG schreef:Wat ik er vooral van onthou (buiten de prijs) is dat het ook met een 'mes'klem systeem is en dat jij er nog geen problemen mee hebt gehad!
Niet met het mes-klem systeem van Tune en van AX-Lightness! Van die gevallekes van NU heb ik al slechte ervaringen gelezen, maar daarom wil dat niet zeggen hoe goed ie het bij jou doet! :wink: Je hebt trouwens geen achtergrond gegevens van de reviewers. Misschien dat ze 100kg wegen, of dat het is gebroken tijdens een drop...Ik zeg maar wat...

Persoonlijk zou ik voor de stevigere modellen kiezen, niet die van NU.Maar je kan natuurlijk ook combineren, pen van NU met klem systeeem van Tune bv.
Gebruikersavatar
Mickey Mouse
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: za 04 aug 2007 11:31
Rijdt met: C'dale chirurg gereedschap
Contacteer:

Bericht door Mickey Mouse »

$mokeyJoe schreef:Je hebt trouwens geen achtergrond gegevens van de reviewers. Misschien dat ze 100kg wegen, of dat het is gebroken tijdens een drop...Ik zeg maar wat...
Daarom vind ik dat revieuw/forums lezen goed is zolang dat je zelf tussen de lijnen kunt lezen.
Als je alles al te letterlijk neemt [-X foute boel ... je leest het relaas van één persoon en het relaas van misschien 100 andere tevreden gebruikers lees je niet. Zoals je zegt, heb je geen achtergrond gegevens ...

BTW ik heb mijn epicje binnen, heb alles gesleuteld gekregen, weet hoelang en welke pen ik nu eigenlijk moet, en heb de bestaande pen gewogen dus nu kan ik serieus beginnen te kijken en vergelijken :wink:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

RudiG schreef:...dus nu kan ik serieus beginnen te kijken en vergelijken :wink:
Nu begint de lol! :lol:
Gebruikersavatar
Brunox
Mountainbiker
Berichten: 2752
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:49
Rijdt met: Kona/Genesis/Commencal/Ritchey

Bericht door Brunox »

Vandaag zitbuis geruimd van 27.0 naar 27.2.......

Kan ik eindelijk m'n USE Alien carbon zadelpen opnieuw gebruiken :bounce: :bounce:
Plaats reactie