Zadelpenklem

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
fuel
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:13
Rijdt met: Custom <7kg?

Bericht door fuel »

Tinky-Winky schreef:
fuel schreef:Ga voor een Soul Kozak of M2 racer. Beide rond de 25 euro en lichter dan de Extralite.
Die Soul Kozak, waar schaf je die aan ? De link 'Shop' op hun site, laat je alleen een e-mail versturen...Heb ik ni echt vertrouwen in om op deze manier te bestellen..
Je kan ze inderdaad via hun website bestellen en dat gaat gewoon goed.
Ze hebben een uitstekende service.

Is ook te koop bij XX-Light-bikes in Duitsland.

De M2 is de lichtste. Ik zal even kijken of ik nog een foto heb van een 34.9 met gewicht. Ik dacht 9.3 gr
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

fuel schreef:
Tinky-Winky schreef:
fuel schreef:Ga voor een Soul Kozak of M2 racer. Beide rond de 25 euro en lichter dan de Extralite.
Die Soul Kozak, waar schaf je die aan ? De link 'Shop' op hun site, laat je alleen een e-mail versturen...Heb ik ni echt vertrouwen in om op deze manier te bestellen..
Je kan ze inderdaad via hun website bestellen en dat gaat gewoon goed.
Ze hebben een uitstekende service.

Is ook te koop bij XX-Light-bikes in Duitsland.

De M2 is de lichtste. Ik zal even kijken of ik nog een foto heb van een 34.9 met gewicht. Ik dacht 9.3 gr
Euh, de allerlichtste hoeft dat niet te zijn hoor. Ik wil graag dat het ding zijn werk doet, de pen op zijn plaats houdt en losdraait wanneer ik het wil zonder hulp van electrische apparaten [-X Dus die Super Extra Lichte dingen, neen, dank u. Gewoon licht is al ruim voldoende.
mtbgast
Mountainbiker
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 16:37

Bericht door mtbgast »

er wordt hierboven ergens gezegd altijd vet aan tita bouten te doen, is gewone montage pasta van shimano ook goed? tis maar omdat ik anders misschien iets anders moet gaan halen
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

mtbgast schreef:er wordt hierboven ergens gezegd altijd vet aan tita bouten te doen, is gewone montage pasta van shimano ook goed? tis maar omdat ik anders misschien iets anders moet gaan halen
Als je met tita bouten gaat werken, koop dan wat kopervet. Het hoeft niet echt maar is wel het beste en gaat op vele plaatsen die belast worden het kraken tegen. Zeker voor tita pedaalassen in alu cranck.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Inderdaad,montage pasta zou lukken,maar wil je helemaal op safe spelen,koop een grote pot kopervet en je bent waarschijnlijk de komende jaren safe.Ik heb een pot kopervet gevraagd waar ik toen bezig was voor het werk.
Plaats reactie