KCNC of Syntace?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
BikeSport.be
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:45
Rijdt met: Liteville 301 - Scott Spark LTD en nu dus ook Scalpel 08 Carbon BBQ

Bericht door BikeSport.be »

wij hebben er in de shop liggen waar soms wel eens een stukje niet mee geanodiseerd is. Bij KCNC moet je een beetje geluk hebben met de afwerking. That's all
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Bericht door Byorka »

Kickje,

Hoe zijn nu de ervaringen met de kcnc spullen?
Ik heb interesse in de SC stuur en de SC wing stuurpen maar ik krijg geen duidelijk beeld over de betrouwbaarheid.
En hoe zit het met de zadelpennen?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Ik heb nog erg weinig negatieve reacties gehoord over kcnc of syntace. Eén iemand is z'n zadel 2x verloren door de lichte montage aan de zadelpenklem, dit was een van kcnc. Maar nog andere merken gebruiken dit klemsysteem, dus ligt de oorzaak niet echt bij kcnc vind ik, meer bij welk risico je neemt als je voor iets lichter gaat.
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Bericht door Byorka »

Mij gaat het met name om de betrouwbaarheid van de SC flat fat en de SC swing stuurpen.
Gebruikersavatar
Guido Beeck
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: do 23 mar 2006 20:00
Rijdt met: $ola
Contacteer:

Bericht door Guido Beeck »

Het probleem van KCNC had te maken met de Ti-bouten, waar ze net iets teveel materiaal van hadden weggehaald, waardoor de kop dreigden af te breken. De zadelpennen die die bouten hadden zijn inmiddels al teruggeroepen en 't probleem zou opgelost zijn.
In ieder geval zal ik er binnenkort zelf eentje kopen.

Groet

Guido
Plaats reactie