Crank is ok he, tzijn de bladen. En 't is Powerarms.
Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Vergeet je zadel nietJanMan schreef:Op mijn Titanium zit ook nog heel weinig carbon onderdelen. Enkel nog een carbon balhoofdkapje, de kooi van de X.O en mijn Tune drinkbushouder. De rest is allemaal bombproof aluminium of titanium.
Bericht door El Perro Diablo »
Knakkie schreef:Vergeet je zadel nietJanMan schreef:Op mijn Titanium zit ook nog heel weinig carbon onderdelen. Enkel nog een carbon balhoofdkapje, de kooi van de X.O en mijn Tune drinkbushouder. De rest is allemaal bombproof aluminium of titanium., maar zoals als door Schoupabiker is aangehaald. Heeft carbon het voordeel dat de maker/constructeur zelf de stijfheid van het frame cq. onderdeel te bepalen. Dit kan niet bij alu of tita.
mm, carbon voor de stijfheid, alu voor de taaiheid.. Vergelijk het met een stalen treinwiel dat buiten gehard is en binnen taai. Of een mes, zo je wil, met een harde snede en een taaie rug.Headshot schreef:zo een alu steur overtrokken met carbon lijkt me niet stevig, dan heb je van beide een dunner laagje denk ik ipv 1 massieve alu of carbon laag