bbb of kcnc stuur

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Sp33dFr34k schreef:En 50 euro plus een paar tientjes heb je toch de 80 van de Easton :-D
Het was maar een suggestie...
Dat weet ik wel,maar laten we het anders bekijken:
50€+30€=80€ Oftewel...
50€+ 60% =80€!!

Wel veel dan hé! :wink:
Gebruikersavatar
portugeesje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 29 apr 2006 13:23
Rijdt met: Cannondale scalpel

Bericht door portugeesje »

Ik denk dat het de KCNC gaat worden :P

@ kamikeli: zou je toch eens een foto kunnen posten van het stuur (indien mogelijk). kan zijn dat ik dan toch nog van gedacht verander #-o

vandaag is de kcnc zadelpen aangekomen :lol: :lol:

grtz manuel
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Brunox
Mountainbiker
Berichten: 2752
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:49
Rijdt met: Kona/Genesis/Commencal/Ritchey

Bericht door Brunox »

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
Gebruikersavatar
Sp33dFr34k
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 21:51
Rijdt met: Scott Spark LTD
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

Ziet er wel vet, maar evengoed veel plezier met op je bek gaan :P
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Sp33dFr34k schreef:Ziet er wel vet, maar evengoed veel plezier met op je bek gaan :P
Wat is dat nu voor een antwoord! [-X :evil:
Gebruikersavatar
Achnaton
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: zo 16 apr 2006 12:18
Rijdt met: Merida Matts Lite
Contacteer:

Bericht door Achnaton »

Kheb ook zo'n zadelpennetje in aantocht. Heeft er iemand betrouwbare bronnen naar de sterkte ervan? Kvin ze'r in alle geval =P~ uitzien!
Abacadabra
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 20:09
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Abacadabra »

Sp33dFr34k schreef:Ik hoor wel vaker dat KCNC dingen breken en dan vooral zadelpennen. BBB vinden ze hier weer zo standaard eruitzien. Daarom zei ik dat van de EC90. En 50 euro plus een paar tientjes heb je toch de 80 van de Easton :-D
Het was maar een suggestie...
Van horen zeggen. Maar waar dan? Ik heb ook wat KCNC delen en heb er nog nooit iets van gebroken. Hoewel ik met 86 kg toch aardig aan het gewicht ben.
Gebruikersavatar
Achnaton
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: zo 16 apr 2006 12:18
Rijdt met: Merida Matts Lite
Contacteer:

Bericht door Achnaton »

Zadelpennetje staat nu ook al 2 maand op de fiets en buiten redelijk wat flex, iets wat ik uiteraard niet had met mijn 300g zadelpen, doet het zijn job goed. Met name: 160g van mijne fiets halen :P
Abacadabra
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 20:09
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Abacadabra »

Achnaton schreef:Zadelpennetje staat nu ook al 2 maand op de fiets en buiten redelijk wat flex, iets wat ik uiteraard niet had met mijn 300g zadelpen, doet het zijn job goed. Met name: 160g van mijne fiets halen :P
Inderdaad wat flex maar dat vind ik nou juist wel lekker comfortabel eigenlijk. Heb overigens inderdtijd navraag gedaan bij KCNC en de gewichtslimiet was verhoogd van ooit 75 kg voor de MTB naar 85 kg en op de weg van 100 kg naar 110 kg. Ze zijn geloof ik gemiddeld ook een paar gram zwaarder dan voorheen maar blijkbaar wel betrouwbaarder hierdoor.
Plaats reactie