Hilset, Pervelo of ?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

SjoerieMoerie schreef:De lichtst mogelijke set bij DT Swiss met ZTR Olympic velgen kost rond de 650€

Als ge wat zwaarder spaken neemt kunde misschien juist onder de 600
of hij moest beter hebben opgelet .... #-o

de mijne ( Olympic - DT240S- Revo- Alu Prolock's , .. ) zijn net de deur uit voor een stuk minder ze ... :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Mijn wielen (240S met ZTR Olympic) komen van bij Hilset en ben daar heel content van!
Voor de prijs best eens een mailtje sturen naar Luc Pauwels zelf :wink:
fouby
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 17:48
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR 29 650B , Scott Scale PRO 29

Bericht door fouby »

Hubertje schreef:Ik zou eerder bij Hilset gaan. Pervelo is pokkeduur.
Ik weet uit ondervinding dat de wielen die Pervélo maakt super zijn,dit zullen vele kunnen beamen!!
Superstijf,gelijmd en met kennis van zaken gemaakt :bounce:
De prijs die hij heeft is eerlijk aangezien de kwaliteit en de SERVICE
Johan Degraeve
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 dec 2002 23:35
Rijdt met: Van Nicholas Zion

Re: Hilset, Pervelo of ?

Bericht door Johan Degraeve »

dirty-two schreef:Hela,
Ben op zoek naar iemand die zelf een setje wielen ineen steekt, licht (max 1550 gr), en max. 500 euro. Ik hoor hier af en toe hilset en pervelo vallen....kan ik voor die prijs ZTR olympics hebben met DT240S naven en lichte DT Swiss spaken? Thanks, :wink: .
Bij Hilset heb ik een jaar geleden rond de 600 € betaald voor zo'n set inclusief twee Python banden gemonteerd en dichtgemaakt met Notubes.
Service is prima bij Hilset. Met mijn wielen heb ik nog geen problemen gehad maar wel 's met een Kraftstoff frame waarvan de verf afbladerde. Luc heeft dit op zijn kosten laten herspuiten.
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

fouby schreef:
Hubertje schreef:Ik zou eerder bij Hilset gaan. Pervelo is pokkeduur.
Ik weet uit ondervinding dat de wielen die Pervélo maakt super zijn,dit zullen vele kunnen beamen!!
Superstijf,gelijmd en met kennis van zaken gemaakt :bounce:
De prijs die hij heeft is eerlijk aangezien de kwaliteit en de SERVICE
en ik ondervind hier precies dat gij niet anders kunt dan zo'n dingen over pervelo zeggen, :lol: :wink:
Gebruikersavatar
tpl
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 27 dec 2004 14:38
Rijdt met: canyon CF slx 29er

Bericht door tpl »

Tsss....Hoe durf je hieraan twijfelen..

HILSET natuurlijk :P !!!
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Ik denk dat de meeste 'serieuze' fietszaken, die zich richten op competitiesporters, vrij goed wielen spaken, er zijn er natuurlijk wel altijd die de naam hebben het beter te doen, maar dat lijkt mij vooral mond-aan-mondreclame en minder objectieve meningen. Zelf heb ik ook een setje laten spaken, ik heb het na een maand 1 keer laten opspannen, en nu, een jaar later bolt het nog altijd even goed, zonder iets aan te moeten doen. Dat is gedaan bij iemand die er niet teveel show rond geeft (want zo zijn er ook veel, en die bakken er meestal niet veel van) en er vooral de tijd voor neemt.
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

Ik heb mijn wielset met Notubes velgen , Tune king kong naven , dt aerolite spaken en alu nippels zelf gespaakt en heb er ook nog geen problemen mee gehad , rij er ook competitie mee.

Alleen na een 3 weken een beetje aanspannen , zijn nu nog altijd perfect.

En is goedkoper dan bij vb Hillset of pervelo , want je moet niets van werkuren betalen !!
Gebruikersavatar
tpl
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 27 dec 2004 14:38
Rijdt met: canyon CF slx 29er

Bericht door tpl »

ooSoo schreef:Ik heb mijn wielset met Notubes velgen , Tune king kong naven , dt aerolite spaken en alu nippels zelf gespaakt en heb er ook nog geen problemen mee gehad , rij er ook competitie mee.

Alleen na een 3 weken een beetje aanspannen , zijn nu nog altijd perfect.

En is goedkoper dan bij vb Hillset of pervelo , want je moet niets van werkuren betalen !!
Hangt er ook vanaf hoor...

bij bike-components betaal je het volgende:

ztr velgen: 204 euro
dt 240 voornaaf: 132
dt 240 achternaaf: 245

dat is 581 in totaal en dan heb je je spaken nog niet... dan ben je bij hilset wel goedkoper gesteld hoor.
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Wat is het prijsverschil ongeveer ts een wiel laten spaken en het zelf doen ?
Plaats reactie