Alligator I-Link Dringend zie p10

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
de Ron
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 feb 2006 19:06
Rijdt met: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup

Bericht door de Ron »

Kun je bij Alligator I-Link ook losse binnenkabels verkrijgen ? Welke diameter hebben deze binnekabels: 1.2mm of andere diameter ? Teflon coated of niet ?

Ik gebruik momenteel Aktiv-8 Point-8 kabelset, zeer tevreden van, maar je moet telkens de ganse set vervangen want binnenkabel is niet apart leverbaar :( (binnenkabel is point 8, dus 0.8mm terwijl 1.2mm de standaard is)

Ron
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

de Ron schreef:Kun je bij Alligator I-Link ook losse binnenkabels verkrijgen ? Welke diameter hebben deze binnekabels: 1.2mm of andere diameter ? Teflon coated of niet ?

Ik gebruik momenteel Aktiv-8 Point-8 kabelset, zeer tevreden van, maar je moet telkens de ganse set vervangen want binnenkabel is niet apart leverbaar :( (binnenkabel is point 8, dus 0.8mm terwijl 1.2mm de standaard is)

Ron
Ik weet niet of je losse inners kunt krijgen, maar ze zijn wel te vervangen. Ik gebruik er van PowerCordz (in mijn remkabels van Alligator)
fun Racer
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: do 01 nov 2007 00:30
Rijdt met: Cube

Bericht door fun Racer »

Heb mailtje gestuurd naar Alligatorkabels@telenet.be
Kabels zijn apart te verkrijgen, maar 1.2mm voor shifters en 1.6mm voor remmen
de Ron
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 feb 2006 19:06
Rijdt met: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup

Bericht door de Ron »

Heb een setje Alligator i-link shift kabels besteld op eBay (luckynino in zwitserland). Inclusief verzending 49 euro.

Ze zijn onderweg :lol: en zal ze dan eens uittesten

Ron
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Bericht door BelAir_500 »

de Ron schreef:Heb een setje Alligator i-link shift kabels besteld op eBay (luckynino in zwitserland). Inclusief verzending 49 euro.

Ron
ik heb toen naar alligator gemailed en binnen 1 maand ofzo gaan ze in belgie ook te verkrijgen zijn maar ik kan moeilijk wachten ^^
wat is de link van op e-bay?
wat heb je besteld ? (hoeveel en kleur)
en uiteraard vertel over u ervaring van montage en rij gedrag
bye
de Ron
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 feb 2006 19:06
Rijdt met: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup

Bericht door de Ron »

email sturen naar luckynino@ggaweb.ch, met de vraag om zijn product cataloog op te sturen (email opstellen in het engels) en dan krijg je zijn product aanbod per email toegestuurd.

Hier staan dan o.a. de i-link alligators in. Gewoon de email beantwoorden met de selectie van zijn cataloog, en de betaling uitvoeren, en dan worden de spullen opgestuurd.

Prijs alligator shift kabels: 43 euro voor setje zwart of grijs. voor andere kleuren komt er 2 euro bij.

Verzendkosten tot België: 6 euro

Ron
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Bericht door Trevorken »

Hoe lang zijn de parels in totaal?
Bij mijn Stumpy Fsr lopen de gainen van de derailleurkabels volledig door, dus ik heb een serieuze lengte nodig.
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Bericht door BelAir_500 »

dank u "ron"
de Ron
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 feb 2006 19:06
Rijdt met: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup

Bericht door de Ron »

Alligator i-link kabels zaten vandaag in de brievenbus (thanks to luckynino) :-D
Morgen eens monteren, op eerste zicht is deze kabelset wel heeeeel licht.

De parels kan men gemakkelijk uit elkaar trekken en terug in elkaar steken.

Ron
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

ik had mischien ook een een vraags iemand een richt prijs mijn kabesl zijn zo goed als omzeep en zo graag als dan willen vervangen kbales en gaien en zo
Plaats reactie