Alligator I-Link Dringend zie p10

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

wel mooi die kleurtjes maar die 2 rode schakels liet ik eruit
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Persoonlijk ben ik niet overtuigd van die I-links na een jaar. Geef mij maar de goeie ouwe XTR's.
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

bij mij werken ze super. De liners zijn wel niet op eender welke plaats te koop i.v.m. Nokon, maar daar heb ik nu een oplossing voor. Verder lijken de buitenhulzen wel duurzaam, ook geen corrosie ofzo na een jaar.

Ik gebruik ze wel samen met gewoon shimano gaines.
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Bericht door BelAir_500 »

Wimbeest schreef:bij mij werken ze super. De liners zijn wel niet op eender welke plaats te koop i.v.m. Nokon, maar daar heb ik nu een oplossing voor. Verder lijken de buitenhulzen wel duurzaam, ook geen corrosie ofzo na een jaar.

Ik gebruik ze wel samen met gewoon shimano gaines.
wat is u oplossing ?

en wat bedoel je met samen met shimano gaines ?

ik koop ook bij fietsen-eric ,zeer goed gast ,en koop bij hem ook appart liners enzo,geen probleem

mijn links werken nog steeds en met goede onderhoud geen roest

grtz
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

BelAir_500 schreef:
Wimbeest schreef:bij mij werken ze super. De liners zijn wel niet op eender welke plaats te koop i.v.m. Nokon, maar daar heb ik nu een oplossing voor. Verder lijken de buitenhulzen wel duurzaam, ook geen corrosie ofzo na een jaar.

Ik gebruik ze wel samen met gewoon shimano gaines.
wat is u oplossing ?

en wat bedoel je met samen met shimano gaines ?

ik koop ook bij fietsen-eric ,zeer goed gast ,en koop bij hem ook appart liners enzo,geen probleem

mijn links werken nog steeds en met goede onderhoud geen roest

grtz
Oplossing is liners bij Eric kopen. En met shimano gaines bedoel ik rubberen hoedjes die je op de uiteindes van de liners zet, juist voor de kabelstops. Deze zijn niet bijgeleverd bij de Alligator kabelset, maar houden het vuil wel goed buiten.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Dringend !!!!

Bericht door Chimaera »

Ik ben dringend op zoek naar een dealer van i-links in de buurt van Lier.

Ik heb een set gewone i-links rood maar die is net de kort voor de hele fiets (ik moet non-stop van shifter tot derailleur), iemand in de buurt van lier die mss nog een aantal parels heeft liggen (+-30cm is ruim voldoende)

Ik heb ook nog de mini i-links in't zwart maar daar kom ik zeker niet mee toe :evil: :evil: :evil: had ik dit op voorhand geweten had ik een set extra besteld.

Dju en kwou em vandaag afhebben

please please
Plaats reactie