Afslank-projectje?

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

Merida_Power schreef:Dat ga ik dan eerst toch maar eens uitvoerig testen of je ze van op de bike kan blokkeren. Want dat vond ik toch wel een must na men vorige veer.

Peter, ik zie dat jij ook een fox veer hebt, mischien weet jij nog iets meer.
De vork kan zeker en vast locken en ontlocken tijdens het rijden hoor, ge moet nie afstappen (tsou nog al een zicht zijn he tijdens wedstrijden dat alle foxrijders moeten afstappen als ze willen locken en ontlocken) Die van mij is dan wel weer een totaal ander systeem nl terralogic (in't vloms automatische lockout), deze vork staat altijd gelokt, vanaf dat de vork een impact voelt langs onder ontlockt ze en heb je je volledige veerweg :drunk:

als je het echt nodig vindt dat je de vork kan locken vanop het stuur (dus nie op de vork zelf) zal je iets anders als fox moeten zoeken. bvb Manitou R7, RS Reba, Pace, ..........
//Smalle\\
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: di 17 okt 2006 17:22
Rijdt met: Granville Pulse 2.0/Merida Matts Miami

Bericht door //Smalle\\ »

Bedankt na al de uitleg dat ik heb gehad, zal ik de vork toch wel houden. Het lijkt me een supper vorkje en oogt supper mooi. En het zal waarschijnlijk wel een goe vorkje zijn want anders zouden er zoveel bikers niet mee rijden zeker :lol:

In ieder geval al ne dikke merci vo iedereen dat me al geholpen heeft =D>
Gebruikersavatar
MArkuz
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 09 apr 2006 16:00
Rijdt met: Gent

Bericht door MArkuz »

Wat ik niet goed begrijp:

Je hebt wel 1800€ in je budget voor een nieuwe fiets, maar geen 500€ voor wat afslankingswerk ?

Als je nu van deze fiets overbodige rommel afwerpt zoals een bidonhouder, barends, reflectors en spatlappen, ik noem maar wat...
Daar dan nog eens een 300 euro voor een ander mid-budget vork en een setje propere banden, zou je dan in de hele gewichtsbesparingsoefening (3x woordwaarde :bounce: ) oefening niet vele verder staan ?

just my two cents...

Mvg,

Mark
//Smalle\\
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: di 17 okt 2006 17:22
Rijdt met: Granville Pulse 2.0/Merida Matts Miami

Bericht door //Smalle\\ »

Je hebt gelijk maar als ik nu in deze fiets ga geld in pompen dan blijf ik nog steeds met hetzelfde zware kader zitten.
Dus ben ik nu aan het sparen en aan het wachten tot men scooter verkocht is alvorens de granville te kopen.
Plaats reactie