bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

die erwartete Lieferzeit für Selle Italia-SLR TT Sattel Modell 2011-schwarz-universal ist zurzeit leider unbekannt. Sobald wir einen genaueren Liefertermin kennen, werden wir Dich umgehend informieren
Er zijn blijkbaar problemen om een SLR Ti zadel model 2011 te verkrijgen bij Bike-Comp :-)
Besteld sedert eind januari, toen nog "20 days or more", later "2-7 days" en nu is et "unknown" #-o
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Mijn xx voorderrie is ook al zoveel uitgesteld. Laatste keer was tot 24 april, en nog geen nieuwe mail gekregen. Dus ik hoop dat hij eindelijk binnen is. [-o<
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

uncle sam schreef:
die erwartete Lieferzeit für Selle Italia-SLR TT Sattel Modell 2011-schwarz-universal ist zurzeit leider unbekannt. Sobald wir einen genaueren Liefertermin kennen, werden wir Dich umgehend informieren
Er zijn blijkbaar problemen om een SLR Ti zadel model 2011 te verkrijgen bij Bike-Comp :-)
Besteld sedert eind januari, toen nog "20 days or more", later "2-7 days" en nu is et "unknown" #-o
Ook ff gekloot met men slr, maar mijne is er toch REEDS na 4 weken
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Iemand ervaring met omruilen?
IK heb de verkeerde maat van voorderrie besteld, en krijg deze hier niet verkocht dus ga ik hem maar terug sturen.

Ga nog een andere bestelling doen zodat ze daar gewoon het geld vanaftrekken.
Thierry W
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 19 dec 2010 21:12
Rijdt met: Canyon

Bericht door Thierry W »

Vandaag ook een bestelling gedaan bij bike-components, er zijn een paar onderdelen niet op stock, hopelijk duurt het niet te lang :-? .

mvg,
Thierry W
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door MirFlash »

In principe houden ze alles bij om een zending te maken.

Wilt ge iets rap van bij hun altijd op voorraad bestellen en als alles verstuurd is dan de stukken die nt op voorraad zijn bestellen. :wink:
Thierry W
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 19 dec 2010 21:12
Rijdt met: Canyon

Bericht door Thierry W »

Vandaag bestelling van bike-components ontvangen, alles prima verpakt.
Reteip123
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 27 aug 2009 16:38
Rijdt met: on one

Bericht door Reteip123 »

Zonet mijn bestelling aangepast, had de verkeerde derailleur besteld. Die chat is zeer handig en alles is vlot verlopen. Ik had wel de chance dat de twee derailleurs dezelfde prijs hadden. Nu wachten tot ik het in huis heb. :-)
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

Reteip123 schreef:Zonet mijn bestelling aangepast, had de verkeerde derailleur besteld. Die chat is zeer handig en alles is vlot verlopen. Ik had wel de chance dat de twee derailleurs dezelfde prijs hadden. Nu wachten tot ik het in huis heb. :-)
Bij een verschillende prijs hadden ze dat ook wel in orde gebracht ze.
Ik had er eens wat onderdelen besteld en dan nog overschoenen bijgedaan ... niet op gelet dat die overschoenen pas veel later op stock kwamen. Hebben ze dat bedrag gewoon teruggestort :wink:
(denk dat ze zelf content waren dat ik vroeg voor terug te storten want vrees dat die overschoenen nu nog niet op stock waren geweest :lol:)
den daler
Mountainbiker
Berichten: 909
Lid geworden op: zo 02 dec 2007 16:46
Rijdt met: cannondale scalpel ,specialized stumpjumper

Bericht door den daler »

heeft er iemand ervaring met de garantie gevallen daar
ik zou mijn pedalen willen terug sturen
er zit na minder dan een half jaar al speling op
denk dat dit toch wat te snel is
Plaats reactie