bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

RigolleM schreef:
BramDR schreef:Ik heb het volgens mij ook zitten:
die erwartete Lieferzeit für TA-Kettenblatt Shimano MTB 4-Arm 64mm Lochkreis-silber-28 Zähne hat sich geändert auf voraussichtlich den 12.04.2011.

Betekent dit dat het tandwiel binnen komt op de 12de april?
Ooit van Google translate gehoord?

de verwachte levertijd voor TA kettingbladen Shimano 4-arm 64mm steekcirkel-zilver-28T is er veranderd in de verwachte 04/12/2011.
Toen ik vorige keer bij bike components heb besteld heb ik de mails ook proberen te vertalen met babelfish. Kon er niets uit afleiden dus heb nu niet de moeite gedaan.
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door MirFlash »

Zou je ooit in de omgeving zijn van Aachen en Bike Compo, heeft het gn zin om naar de winkel te trekken.

Die winkel is zo leeg als een hospitaal en heeft veel mee van een operatiekamer gemengd met een juwelierszaak.

Het is daar zo leeg als een dag zonder brood, buiten die lange witte toog en een paar schermen om te bestellen.

In de winkel zelf hebben ze niks (quasi niks) liggen.
Dus langsgaan en u laten bekoren kan dus niet.

Achetraf bekeken is da misschien nt slecht voor m'n kaart :wink:
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

BramDR schreef:
RigolleM schreef:
BramDR schreef:Ik heb het volgens mij ook zitten:

Betekent dit dat het tandwiel binnen komt op de 12de april?
Ooit van Google translate gehoord?

de verwachte levertijd voor TA kettingbladen Shimano 4-arm 64mm steekcirkel-zilver-28T is er veranderd in de verwachte 04/12/2011.
Toen ik vorige keer bij bike components heb besteld heb ik de mails ook proberen te vertalen met babelfish. Kon er niets uit afleiden dus heb nu niet de moeite gedaan.
Krijg ik dan alles de 12de april, of wordt dat achterna geleverd?
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door MirFlash »

Staat vermoedelijk 12 april.
Da's nog geen garantie dat het klaar zal zijn maar hoe dan ook zij spreken altijd over "shipping date", dus nt ingangsdatum bij u thuis.

Rekent daar nog eens het transport maar bij.
Actueel (wel geen ervaring met Bike Compo) in D, het gebruik van de term "vorraussichtlich" in dezelfde zin met "termijn", brengt nooit veel goeds.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Ik heb met overschrijving betaalt, meen me te herinneren dat dat vorig jaar een week duurde eer dat het geld overgeschreven was. Klopt dit?
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door MirFlash »

BramDR schreef:Ik heb met overschrijving betaalt, meen me te herinneren dat dat vorig jaar een week duurde eer dat het geld overgeschreven was. Klopt dit?
Met IBAN in EU gaat dat veel vlugger.
1 week misschien met de verwerking bij hun !
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

overschrijven is een dag of 3/4.
Meestal maandag bestellen, woensdag of donderdag opgestuurd en vrijdag geleverd bij mij met overschrijving.

Eric
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Eric B schreef:overschrijven is een dag of 3/4.
Meestal maandag bestellen, woensdag of donderdag opgestuurd en vrijdag geleverd bij mij met overschrijving.

Eric
Ik heb vrijdag betaald, maar 1 onderdeel is er pas de 18e. Wordt er dan op dat 1 onderdeel gewacht voor te verzenden of verzenden ze in 2 keer?
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

BramDR schreef:
Eric B schreef:overschrijven is een dag of 3/4.
Meestal maandag bestellen, woensdag of donderdag opgestuurd en vrijdag geleverd bij mij met overschrijving.

Eric
Ik heb vrijdag betaald, maar 1 onderdeel is er pas de 18e. Wordt er dan op dat 1 onderdeel gewacht voor te verzenden of verzenden ze in 2 keer?
Dan wordt er gewacht, ben nu ook in dit geval ... heb wel een mail hierover gekregen ...

Eric
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Ik moet dus al tot 18 april wachten.

Ik heb bij mijn bestelling een xx voorderrie gekocht, maar heb dit weekend een kaderbreuk gehad en nu heb ik een andere maat van voorderrie mogelijk. Is het mogelijk omdat nog te wisselen bij bike components?
Plaats reactie