bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

bike components

Bericht door kristofbomans »

iemand al iets besteld via bike-components.de? ik krijg maar geen mail met iban nummer om te betalen. Kent iemand betere sites om via het net te bestellen?

greetz,

Kristof
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hoi,

wanneer heb je besteld ??? Deze avond ?? Dan moet
je wachten tot maandag want ze werken nu niet meer he....

Y
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Met bike-components.de goede ervaring!
Gisteren nog een mailtje van gehad.
Bieden veel te koop aan en tegen heel goede prijzen!
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Ik heb er ook al een paar keer iets besteld.

Afhandeling ging altijd zeer vlot en snel. Nooit geen problemen gehad.

Grote voordeel van hun zijn de verzendkosten die amper €4 bedragen.
Gebruikersavatar
Josy
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: di 24 aug 2004 20:53
Rijdt met: Sw SJ 29'er '14,Venge Vias '17
Contacteer:

Bericht door Josy »

Bike-Components is top.
Vlotte afhandeling en levering.
Normaal wordt alles vlot geleverd; toen er iets dat ik besteld had nie op stock was, kreeg ik na twee werkdagen een mail met uitleg over de vertraging en keuze wat ik wou doen:
  • wachten tot het item leverbaar was (max 7 dagen)
    of de bestelling toch verzenden en een refund ontvangen van hetgeen nog niet kan geleverd worden.
Dit vind ik toch service, bij velen is dit wel eens anders.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Ik heb er de vrijdag nacht nog een bestelling doorgegeven en s'anderdaags had ik al een mail met de nodige gegevens om te betalen...Dus voor mijn eerste bestelling tot nu toe bij Bike-components.de geen klachten.Valt nog af te wachten hoe de verpakking zal zijn en de nodige service.
Meestal koop ik bij http://www.starbike.com of http://www.hibike.de voor de courante onderdelen.Voor de speciale onderdelen heb ik geen vast adres.
Gebruikersavatar
Achnaton
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: zo 16 apr 2006 12:18
Rijdt met: Merida Matts Lite
Contacteer:

Bericht door Achnaton »

Ik denk dat bike-components wel erg te betrouwen is, kheb er al een stuk of 5 aankopen bij gedaan, allemaal zonder probleem aangekomen (buiten mijn zadel, maar dat lag aan san marco zelf!). Verder heb ik ook goede ervaringen met www.egle-parts.de , www.futurumshop.nl en www.12gotrading.nl (deze waren wel een schijf te weinig vergeten leveren, maar die fout maakten ze ,zonder zever, snel weer goed)
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Bericht door Trevorken »

$mokeyJoe schreef:Ik heb er de vrijdag nacht nog een bestelling doorgegeven en s'anderdaags had ik al een mail met de nodige gegevens om te betalen...Dus voor mijn eerste bestelling tot nu toe bij Bike-components.de geen klachten.Valt nog af te wachten hoe de verpakking zal zijn en de nodige service.
Meestal koop ik bij http://www.starbike.com of http://www.hibike.de voor de courante onderdelen.Voor de speciale onderdelen heb ik geen vast adres.
Van de verpakking van bike components ga je dan nog verschieten :lol:
Die leveren alles in schoendozen, maar al 3 keer iets besteld daar en geen problemen mee gehad.
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

Trevorken schreef:
Van de verpakking van bike components ga je dan nog verschieten :lol:
Die leveren alles in schoendozen, maar al 3 keer iets besteld daar en geen problemen mee gehad.
ochja, als ze zo kunnen besparen op hun verzendkosten waarom niet hé, mij maakt da weinig uit in welke verpakking men gerief zit ze, als het maar in zen geheel toekomt :lol:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

van_hoof schreef:ochja, als ze zo kunnen besparen op hun verzendkosten waarom niet hé, mij maakt da weinig uit in welke verpakking men gerief zit ze, als het maar in zen geheel toekomt :lol:
Op zich telt de verpakking niet echt,maar voor mij moet alles toch goed ingepakt zitten of het is de laatste keer dat ik daar iets bestel.Je zou toch niet willen dat je bestelling van 500€ zomaar voor je deur wordt gesmeten!
Plaats reactie