Carbon-Ti tandwielen

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
.:bert:.
Mountainbiker
Berichten: 619
Lid geworden op: wo 31 aug 2005 22:24
Rijdt met: ne witte, ne zwarte en ne grijze

Bericht door .:bert:. »

fuel schreef:Misschien is dit nog iets voor $mokeyJoe :-D

Afbeelding
Back to 7sp :lol:

@$mokey Joe:
Gaat da gene pijn doen als die nie meevallen :drunk:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Hubertje schreef:Nu we toch bezig zijn.. ziet ge da ni zitte om al die gaatjes in uw cassette wa groter te boren? ni dat veel gaat uimaken, maar toch.. :P
Als het al niet veel gaat uitmaken,waarom zou ik het dan doen?Zomaar? [-X Nee,nee...alles heeft zijn uitleg! :wink:
Wat dat carbon cassette betreft...mooi hé! #-o
balphydus
Mountainbiker
Berichten: 782
Lid geworden op: za 04 nov 2006 09:16
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door balphydus »

Moest ge nu sneller kunne rijden met u carbon-ti blaren....
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

balphydus schreef:Moest ge nu sneller kunne rijden met u carbon-ti blaren....
Zeker in de top 10 van onnuttige antwoorden in 2007. En aangezien 2007 nog maar begonnen is staat ie op 1. Blij nu?

Laat $mokeyJoe toch doen met zijn geld, en fiets wat hij wil. In plaats van steeds zo'n domme opmerking te maken van licht is dit, duur is dat...
Als je er niet tegen kunt kijk er dan niet naar, maar aub laat dit informatieve topic niet verklooien door u onnuttige posts.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Zo is dat! (maar Tomatchef ge moe u ook ni te hard opwinden, iedereen zijn mening he ;) )
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

balphydus schreef:Moest ge nu sneller kunne rijden met u carbon-ti blaren....
Ik kan er ook niet echt bij om zulke antwoorden te lezen...Heb ik ooit beweerd dat ik sneller zou rijden door een lichte fiets te maken? :roll: Heb ik misschien gezegd dat ik sneller rijd dan jou? [-X Moest het zo zijn,dan zou ik nu bijna het snelheidsrecord op de fiets moeten halen,maar helaas...
Ik ben nu eenmaal een WW ... van de ergste soort! :lol:
Ik doe dit allemaal omdat ik op de hoogte wil blijven van de laatste technieken en ontwikkelingen en ik ze nog wil uitproberen ook.Je kan er van uitgaan dat als ik uitleg of kenmerken over een bepaald onderdeel meedeel,dat dit gegrond is.Ik wordt er niet voor betaald,dus puur vrijwillig en onpartijdig.Dat het wat geld kost...tja...dit is dan ook mijn (enige) hobby.
Eerlijk gezegd,geef ik je liever wat uitleg over fietsonderdelen dan deze zever.Dus spaar mij het aub. :wink:Dit is mountainbike light.be!
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Wanneer komen ze toe?
Btw smokey ik vind het wel jammer dat er carbon aanhangt ook :lol:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Hubertje schreef:Wanneer komen ze toe?
Btw smokey ik vind het wel jammer dat er carbon aanhangt ook :lol:
Gij so TitaMan! :lol: :P :wink:

Ik heb ze de vrijdag besteld,maar ik vermoed dat het wel een dag of 20 zal duren.Dus nog even geduld.Trouwens de PowerArms waar ze op komen,zijn ook nog niet binnen.
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

Hubertje schreef:Zo is dat! (maar Tomatchef ge moe u ook ni te hard opwinden, iedereen zijn mening he ;) )
Eigenlijk zou ik niet meer mogen reageren want dan ga ik weeral off-topic en doe ik mee aan het verbrodden van informatieve topics. Mss dat de mods het daarna terug verwijderen of knippen en ergens anders neerdroppen...

Iedereen mag inderdaad zijn eigen mening hebben, en maar goed ook trouwens. Maar als je die mening uit mag men op zijn minst er werk van maken om deze deftig te onderbouwen en/of uit te leggen. Loze opmerkingen horen daar voor mij zeker niet bij.
Als wannabee WW heb ik ook al duizend keren zo'n dingen mogen horen als ik eens iets aan mijn fiets veranderde (bv 2x9 gaan rijden enz.) Altijd maar lachen en doen. Tot we op de velo kruipen...
We zijn nu eenmaal geobsedeerd door materiaal, maar laat ons dan gewoon met rust en stel nuttige vragen i.p.v van dwaze opmerkingen te maken.

En het is idd al niet mijn eerste bitsige post vandaag, maar het begint toch wel de spuigaten uit te lopen. De mods zouden eens mogen een voorbeeld nemen aan het WW forum, daar wordt bij zo'n prietpraat zeer cordaat gereageerd.

Om toch een beetje on-topic te blijven...
Hoe gaat het eigenlijk met het tunen van je XTR-achterder. Ik heb daar enkele maanden geleden iets over gelezen op WW en een wazige fotoke van gezien maar zit eigenlijk vol ongeduld te wachten. Hoewel ik Sram fan ben kan zo'n getunede XTR me wel bekoren...
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

Zijn deze ringen met Ti tanden erin verlijmd? Of is dit een tandwiel met carbon "belegd"?
Want ik dacht (op de foto's) gezien te hebben dat de achterkant van de nieuwe XTR niet carbon lijkt #-o
Plaats reactie