Tune Wasserträger Skyline

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Tune Wasserträger Skyline

Bericht door Supra »

Iemand ervaring met deze drinkbushouder? Heb hem in mijn handen gehad, maar is totaal niet stijf, dus ik denk dat het niets is om te mtb'en... weegt 5 gram.

http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... gesgv0.jpg
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Probeer de zoekfunctie eens :drunk:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

precies een nestel voor in uw schoenen. #-o maar wel mooi en licht.
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

Vond er niet direct iets over met de zoekfunctie, het gaat hier niet over de gewone wassertrager
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Tune Wasserträger Skyline

Bericht door Joybiker »

Er nog 'n paar maanden mee rondgereden. Omdat de fles die erin past conisch loopt, was er wel 'n probleem om (wanneer je off road gaat dus) de fles er nog uit te krijgen, door de vele schokken zakt de fles dieper en dieper in de houder tot ze zo vast zit dat je er moet aan draaien en wringen om ze eruit te krijgen.......Op zekere keer dus gans de bidonhouder afgewrongen :oops: , 'm wilde de fles nie meer lossen #-o

Joybiker.
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

Hier wordt regelmatig de tune wassertrager vernoemd.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=29695
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

Hierboven gaat het over de gewone Wassertrager, Ik bedoel de Wassertrager Skyline... Heb het hierboven nog al eens verteld...
Gebruikersavatar
Joriss
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: di 02 mei 2006 22:37
Rijdt met: Scott Spark Limited 2007
Contacteer:

Bericht door Joriss »

ik heb al verschillende jaren ervaring met deze Tune bidonhouder. (zie mijn bike) Tis gewoon de beste en lichtste die ik ooit heb gehad. De houder zelf voelt vrij beweeglijk/slap aan, maar geen nood. Breken zal die zeker niet doen. De drinkbus blijft heel goed zitten, zelfs bij grove afdalingen... terwijl er bij een standaard houder er wel eens een bus uit wil vliegen...
(De houder is conisch gemaakt, dit is de reden waarom de bus er echt in klemt) De drinkbus uitnemen doe je toch vrij gemakkelijk door er een kleine draaibeweging mee te maken.

En nog iets dat ik wil zeggen: de drinkbussen zelf van Tune zijn ook heel goed. Gemakkelijk te openen en te sluiten, geen plastic-geurtje, zijn doorzichtig (dus je weet perfect hoeveel drank je nog hebt),...

Kopen dus :P
grz
Joris
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Hij heeft het over de skyline versie, niet over de gewone versie. :wink:
Plaats reactie