Hardtail onder de 7kg mogelijk???

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.

Denkt u dat het mogelijk is om onder de 7kg totaal gewicht te komen?

ja
73
75%
nee
17
18%
geen idee
7
7%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Gebruikersavatar
fuel
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:13
Rijdt met: Custom <7kg?

Bericht door fuel »

$mokeyJoe schreef:Maar...hoeveel weegt ie?De foto had ik al gezien...nu het gewicht...

Een ruwe schatting volgens mij...7350g?!?
Met of zonder de pedalen :-D

Is inderdaad een mooie bike.

In januari zal mjn bike af zijn en zal ik de foto's natuurlijk hier showen.
Eigenlijk moeten er nog maar een paar dingen te gebeuren. Vork is nog niet af / Achterwiel moet ik nog laten spaken / Zadelpen 27.2 bestellen (want voor de FRM was een andere maat) en een paar onderdelen wil ik nog verder tunen. Ik ga ook volgende week beginnen met het zelf maken van carbon remgrepen waardoor de remgrepen op ong. 46 gr. komen :-D

In het weekend nog wel een setje andere wielen aangeschaft. Erg degelijk maar toch nog redelijk licht :lol: (ong. 1370 gr. Chris king voornaaf /tune voornaaf /extralite velgen)
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

fuel schreef:Met of zonder de pedalen :-D
Zoals ie daar staat...zonder...anders moet ik het gewicht aanpassen! :P
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

fuel schreef:
$mokeyJoe schreef:Maar...hoeveel weegt ie?De foto had ik al gezien...nu het gewicht...

Een ruwe schatting volgens mij...7350g?!?


In het weekend nog wel een setje andere wielen aangeschaft. Erg degelijk maar toch nog redelijk licht :lol: (ong. 1370 gr. Chris king voornaaf /tune voornaaf /extralite velgen)
wel zwaar é...2 voornaven?
Plaats reactie