Zadelpen RFR - Racelight MTB-223 gr 31.4mm

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Easton EC90... =P~ =P~ =P~

Afbeelding

Full carbon, 400mm, 195g, 5 jaar gelimiteerde garantie, adviesprijs 249,95 euro #-o

Benieuwd hoeveel TS onder die prijs duikt :wink:


EDIT: heb 't al gevonden TS :bounce:
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Zijn die van Extralite trouwens niet interessant?
Gebruikersavatar
Fry
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: do 24 okt 2002 21:45

Bericht door Fry »

ik reed met de easton EC70 model 2005. Maar dat carbon raakte te vlug bekrast door steenslag of door je zadelpen erin en eruit te duwen dus heb ik ze vervangen door een Roox S 4.2, lengte 430mm en kost 70 euro, dus dat valt wel nog mee.

Alleen jammer dat ik 125 euro aan die carbon zadelpen heb verkwist. Voor mij geen carbon meer aub, als het licht moet zijn, neem dan titanium.

Bij Hilset in Leuven vervaardigen ze titanium zadelpennen a la carte dacht ik (lengte en diameter en setback custom te kiezen).

www.hilset.be
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Fry schreef: Hilset in Leuven
www.hilset.be
Hilset is in Hulshout, vandaar ook de naam (hilset is dialect voor hulshout) #-o
Gebruikersavatar
Fry
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: do 24 okt 2002 21:45

Bericht door Fry »

Swannie schreef:
Fry schreef: Hilset in Leuven
www.hilset.be
Hilset is in Hulshout, vandaar ook de naam (hilset is dialect voor hulshout) #-o
Dan had ik verkeerd gelezen, een van die mensen daar werkt bij Imec in Leuven.
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Waarom zou hij een titanium zadelpen kopen als het hem om gewichtswinst te doen is? De gewone is zwaarder en de light bestaat enkel in de smalle versie... Of kijk ik ergens over op hun site?
Gast

Bericht door Gast »

ik denk niet dat je voor 90e een zadelpen gaat vinden die minder dan 200gr weegt
ik denkt dat de topicstarter dan op andere dingen beter kan besparen voor gewicht te vinden
om en bij de 200gr is een zeer goed gewicht
ok je hebt er die minder wegen maar dan wel voor bijna het dubbele van de prijs (en meer zelfs)
C a s r a n
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 02 nov 2006 20:10
Rijdt met: Scott Scale 10 | wegfietsen Cervélo & Parlee

Bericht door C a s r a n »

Wannes VdA schreef:Easton EC90... =P~ =P~ =P~

Afbeelding

Full carbon, 400mm, 195g, 5 jaar gelimiteerde garantie, adviesprijs 249,95 euro #-o

Ik krijg vrijdag zo eentje binnen, Easton EC90 Zero. Als ik na uitmeting blijk te kunnen werken zonder setback monteer ik deze wellicht; zoniet gaat ie de verkoop in (zo'n 190* euro of zo)... idd een heel mooi pennetje.

(*) edit na post van manitou. hieronder: àls ik hem verkoop, dan natuurlijk onder die prijs van die winkel
Laatst gewijzigd door C a s r a n op wo 22 nov 2006 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daan18
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 19:42
Rijdt met: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Bericht door Daan18 »

manitou. schreef:ik denk niet dat je voor 90e een zadelpen gaat vinden die minder dan 200gr weegt
ik denkt dat de topicstarter dan op andere dingen beter kan besparen voor gewicht te vinden
om en bij de 200gr is een zeer goed gewicht
ok je hebt er die minder wegen maar dan wel voor bijna het dubbele van de prijs (en meer zelfs)
Tis inderdaad ni simpel om er eentje te vinden aan die prijs maar het kon zijn dat deze bestonden vandaar ook mijn vraag.Ik zal een klein beetje over mijn budget moeten gaan.
Ik moet mijn oude vervangen omdat deze te kort is en ik ga natuurlijk geen zwaardere steken he

Daan
Gebruikersavatar
Daan18
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 19:42
Rijdt met: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Bericht door Daan18 »

$mokeyJoe schreef:31.4-31.6

Het verschil tussen een zadelpen die niet vast te zetten valt en omgekeerd! :wink:
Dat weet ik maar ik bedoelde eigenlijk dat ik mijn pen gemeten had:31.6mm en ik op de site van bike2build dezelfde tegenkwam aan 31.4mm en er verder geen aandacht aan besteed.Maar ik was/ben wel degelijk op zoek naar eentje van 31.6mm hoor.

Ma toch bedankt!

Daan
Plaats reactie