Alluminium bar ends

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Tinman
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 31 mar 2005 19:19
Rijdt met: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Bericht door Tinman »

Afbeelding

Scott RC bar-ends

58gr

+/- 30 euro

o.a. te koop bij Salden
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Ik gebruik er van SX force maar aangezien die gasten nog altijd geen deftig werkende website hebben die dan ook nog eens up-to-date is, kan ik geen foto´s tonen. Bar ends zijn wel anatomisch gevormd, liggen dus goed in de hand en zijn uit 1 stuk. Dus vooraan géén rubberen afdichting die er kan afvallen.
Zal er eens een foto van maken en hier posten.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Ja ik heb mij de extralites(black) :wink: besteld Maandagavond mail gezonden met visa enal.
Maar nog geen mail terug gekregen moet ik mij zorgen maken of is dit de normale procedure?


grtz roy
bike on. :wink:
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Niemand ervaring???? :roll:
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

extralite is niet altijd even snel in reageren. Je kan beter terugvallen op de service van een dealer hier in den belle gieke. Zoals daar zijn www.hilset.be.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Hoh ik trek mijn woorden weer in vandaag heb ik ze gekregen :P zo zalig licht. =D>
Goede levering extralite :wink:

Een week na bestelling gekregen :wink:
Plaats reactie