nokon en powerkordz liner gezocht

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

nokon en powerkordz liner gezocht

Bericht door franco »

Hallo
Ik heb mij powercordz gekocht en ga nu mijn nokons uitboren, ik heb echter een probleem. Ik geraak nergens aan de shimano liner. Overal waar ik ga krijg ik een ander merk, sommige te dun (even dik als de originele nokon liner) anderen dan weer te dik (moet de nokons dan op min 3,5mm uitboren en dit lijkt me veel). Weten jullie soms waar ik deze shimano liner kan kopen. Liefst niet te ver van Aalst ofwel ergens waar ze het willen opsturen per post
Gebruikersavatar
TS biker
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 25 okt 2005 17:15
Rijdt met: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Bericht door TS biker »

powercordz heeft zelf een nokonliner ontwikkeld die nu stillaan in België zou moeten leverbaar zijn !
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

TS schreef:powercordz heeft zelf een nokonliner ontwikkeld die nu stillaan in België zou moeten leverbaar zijn !
Enig idee waar ik daar wat meer info over vind, of waar ik hem eventueel kan bestellen?
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

sorry, met google even gekeken op de site van powercordz en alle info gevonden. Nu nog iemand vinden die ze hier in Belgie verkoopt en alles ok :P
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

franco schreef:sorry, met google even gekeken op de site van powercordz en alle info gevonden. Nu nog iemand vinden die ze hier in Belgie verkoopt en alles ok :P
Ik heb juist een bestelling binnen van PowerCordz zelf.Denk eraan als je in America koopt dat je tol moet bijbetalen.Een gewaarschuwd persoon is er 2 waard! :wink:
Gebruikersavatar
TS biker
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 25 okt 2005 17:15
Rijdt met: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Bericht door TS biker »

$mokeyJoe schreef:
franco schreef:sorry, met google even gekeken op de site van powercordz en alle info gevonden. Nu nog iemand vinden die ze hier in Belgie verkoopt en alles ok :P
Ik heb juist een bestelling binnen van PowerCordz zelf.Denk eraan als je in America koopt dat je tol moet bijbetalen.Een gewaarschuwd persoon is er 2 waard! :wink:
Ik verkoop ze, ik heb de liner in bestelling, blijkbaar zijn ze nog niet leverbaar op het moment !
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

hallo TS
Als ze binnen komen laat dan iets weten he.
Groetjes
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

TS schreef:
$mokeyJoe schreef:
franco schreef:sorry, met google even gekeken op de site van powercordz en alle info gevonden. Nu nog iemand vinden die ze hier in Belgie verkoopt en alles ok :P
Ik heb juist een bestelling binnen van PowerCordz zelf.Denk eraan als je in America koopt dat je tol moet bijbetalen.Een gewaarschuwd persoon is er 2 waard! :wink:
Ik verkoop ze, ik heb de liner in bestelling, blijkbaar zijn ze nog niet leverbaar op het moment !
Hey TS
juist naar je site gekeken, je woont op een boogscheut van bij mij (Aalst) en ik wist die winkel niet zijn.Kom zeker een van deze dagen eens langs.
Groetjes
Plaats reactie