licht stuur

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

S k u l l schreef:All Bikes & Co in Herentals
Meer info
idd daar ligt een xtx carbon, in flat en riser uitvoering :wink:
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

wat is het verschil eigenlijk in een gewoon stuur een een over sized stuur? andere rijeigenschappen of gewoon de dikte? steviger?
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

ielaaj schreef:XTX is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook niet super, ze krijgen veel gebogen sturen terug binnen.
Zei den dealer da?
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

XC-SjoerieMoerie schreef:
ielaaj schreef:XTX is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook niet super, ze krijgen veel gebogen sturen terug binnen.
Zei den dealer da?
ja, trouwens heel vriendelijke mensen daar bij all Bikes!
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

ielaaj schreef:
XC-SjoerieMoerie schreef:
ielaaj schreef:XTX is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook niet super, ze krijgen veel gebogen sturen terug binnen.
Zei den dealer da?
ja, trouwens heel vriendelijke mensen daar bij all Bikes!
Heel vriendelijke mensen #-o
Vorige week gaan zien voor een frameke (trek 9.9), en die vriendelijke "verkoper" ging me wa uitleg geven, oa over een granville met een vaste vork. Vol overtuiging begint ie: da's de Pace RC 31; de beste vaste vork, blablabla. Ik stel hem de vraag: als da ne pace is, waarom staat er dan G-access op da vorkbeen en hoe komt da die v-brakenokken vast zitten op die vork? #-o antwoord: dit is een gelimiteerde speciale reeks van pace [-X .
Nog een voorbeeld, ne maat van mij koopt daar nen Trek 8500, na een 2 jaar pakt z'n achterrem niet meer, hayes hfx9, den baas (bengt of zoiet), belt em op: ofwel moette nieuw wielen en v-brakes kopen, ofwel een ander kader, ofwel ne complete fiets #-o Menne maat belt naar mij, kunde is meegaan aub. Ikke mee, dien beweerde bij hoog en bij laag, niet meer te krijgen, wij op de pc ginder> www.mtbikers.com > 89 € voor het systeem da volgens hen niet meer te krijgen was...
Mijn conclusie, ze hebben schoon fietskes staan, maar kende er nix van, draaien ze u gegarandeerd iets in uwe nek! :evil:
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

vriendelijk is natuurlijk iets anders als kennis over producten hé!

Maar ik heb ze enkel over de telefoon gesproken, dusja
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

CCR van op het forum heeft met een xtx stuurtje gereden op zijn bmc.
Gebruikersavatar
ridley86
Mountainbiker
Berichten: 306
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 15:47
Rijdt met: Rockmachine Xc elite team eleven
Contacteer:

Bericht door ridley86 »

iemand nog ervaring met dit stuurtje? Ik heb er vandaag bij all-bikes op staan zien. Trouwens de pro bar-ends kosten 4 euro meer dan deze van xtx en zijn krak het zelfde, enkel andere dop bovenaan.
Plaats reactie