bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

bram DR schreef:Ps. ik bedoel het geld dat nog niet overgeschreven is. NIET de levering zelf.
Nogmaals affirmatief ;-)

Ik dacht dat dit ook bij bike-components.de was, is de enige waar het lang geduurd heeft vooraleer je met kredietkaart of Paypal kon betalen. Maar het is al een tijdje geleden.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Ik had het hier precies eerder moeten posten, net mail gekregen dat het pakje verzonden is.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

bram DR schreef:Ik had het hier precies eerder moeten posten, net mail gekregen dat het pakje verzonden is.
Geduld is zo'n schone deugd! :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

Mijn pakketje is vandaag vertrokken in Duitsland, maar hoe ik dat kan traceren is mij nog altijd een raadsel.
Ze sturen mij deze link door maar als ik daar mijn pakketnummer invoeg vind hij niks. De vorige keren dat ik daar iets bestelde bleek de pakketnummer slechts een deel te zijn van de nummer die ik had gekregen, vind maar eens welk deel :P.
Zolang hij pakketje hier veilig en wel aankomt is het allemaal goed voor mij maar het zou wel gemakkelijk geweest zijn als ik kom weten wanneer.
Laatst gewijzigd door Mister No Chaïn op di 23 mar 2010 01:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Wanneer de site zegt dat hij niets vind, moet je het nog eens opnieuw doen. Dan vind hij het wel.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

bram DR schreef:Wanneer de site zegt dat hij niets vind, moet je het nog eens opnieuw doen. Dan vind hij het wel.
Gisteren ging het nog niet maar inmiddels wel, pakje zit in Ternat.
dirk999bis
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 21:56
Rijdt met: Cannondale

Bericht door dirk999bis »

mijn ervaring is meestal dat de link nooit werkt maar altijd zeer snel geleverd.
Soms ook mooie aanbiedingen te vinden, wel opletten men dient 5 euro te betalen indien men met visa betaald. Het wordt dan wel sneller geleverd
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

dirk999bis schreef:mijn ervaring is meestal dat de link nooit werkt maar altijd zeer snel geleverd.
Soms ook mooie aanbiedingen te vinden, wel opletten men dient 5 euro te betalen indien men met visa betaald. Het wordt dan wel sneller geleverd
De vorige keren werkte de link bij mij ook niet, de laatste keer dat ik daar bestelde is ondertussen wel al een jaar geleden.
Tis nu de 4e keer dat ik daar bestel en eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Ik schrijf het gewoon over, duurt het wel wat langer maar ik bestel niets dat ik de week nadien zeker nodig heb, dat is om problemen vragen.
sand0kan
Mountainbiker
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 15 jan 2010 20:47
Rijdt met: Niner Air 9 RDO / Niner Jet 9 RDO / Niner Rip RDO

Bericht door sand0kan »

Die link werkt inderdaad niet. Ik ga altijd naar www.dhl.de en daar kan je links op de pagina het verzendnummer invullen.

Dat werkt wel.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

sand0kan schreef:Die link werkt inderdaad niet. Ik ga altijd naar www.dhl.de en daar kan je links op de pagina het verzendnummer invullen.

Dat werkt wel.
Als je verdergaat op die pagina en dan de nummer invult lukt het wel, tis zoals Bram DR zegt, blijkbaar doet hij het de eerste keer niet.
DHL is vandaag langsgeweest maar er was niemand thuis, morgen 2e poging!
Plaats reactie