Garmin edge 705 (bundle ) bij AS adventure aan 329€

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
dirkc
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 30 sep 2007 16:42
Rijdt met: Scott spark premium 29.

garmin

Bericht door dirkc »

verdorie, ik heb vorige week in mechelen een garmin gekocht en dat was geen bundlle.
ik heb ze een mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

In gent geweest zaterdag en ik vroeg de bundle maar ze hadden geen meer. Dan maar de HR meegenomen aangezien ik die cadans verzekerst toch niet veel zal gebruiken.
Gebruikersavatar
miebe
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 14:07
Rijdt met: Trek 6700 (2010)

Bericht door miebe »

Ik van plan morgen ook eens te gaan kijken voor edge 705 bundle. :lol:
of een gewone HR (cadansmeter kan ik later nog kopen)
Maar wat moet je daar nog allemaal bij kopen?
City navigator Europe, een topografische kaart of nog iets anders?
Een extra fietssteun (wil 'm zowel op mtb als racefiets gebruiken), een geheugenkaart, een pc interface cable (of zit dit er al bij)?
Ik ben een totale leek, hopelijk is het makkelijker om mee te werken #-o
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Alles zit erbij als je een edge koopt.
Fietssteun zit er in voor 2 fietsen.
Behalve de SD kaart heb je alles. Maar je kan een kaart er ook opzetten zonder SD die heb je enkel nodig als je meerdere wil insteken.

Kaarten moet je niet perse kopen als je handig bent met een computer...
gd11_be
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 15:36
Rijdt met: Ghost

Bericht door gd11_be »

Hoi Roy,

Kan je ook topo kaarten van de BENELUX erop zetten als je handig bent ? :P :P Ik heb gisteren de 705 Bundle gekocht via http://www.hartslagmetercenter.be/ nu nog op zoek naar de topografische kaarten .. trouwen perfecte service van hartslagmeter.

Ik was gaan kijken bij AS adventure in Zaventem, daar hadden ze geen bundles meer, en was de advertentie ook al aangepast in de winkel. Dus maar bij hartslagmeter gekocht. Dinsdag om 21:00 besteld, Woensdag om 15u00 geleverd, Woensdag om 20u00 eerste ritje gedaan ! :drunk:
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Hoi,
Ja ik heb er de Belux topo op geplaatst.
zie pb

mvg Roy
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

gd11_be schreef:Hoi Roy,

Kan je ook topo kaarten van de BENELUX erop zetten als je handig bent ? :P :P Ik heb gisteren de 705 Bundle gekocht via http://www.hartslagmetercenter.be/ nu nog op zoek naar de topografische kaarten .. trouwen perfecte service van hartslagmeter.

Ik was gaan kijken bij AS adventure in Zaventem, daar hadden ze geen bundles meer, en was de advertentie ook al aangepast in de winkel. Dus maar bij hartslagmeter gekocht. Dinsdag om 21:00 besteld, Woensdag om 15u00 geleverd, Woensdag om 20u00 eerste ritje gedaan ! :drunk:
Gewoon de instructies volgen die bij de DVD horen
Of nog makkelijker, je koopt de SD kaart versie (maar deze is dan niet installeerbaar op je PC)
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Bericht door Herder Alex² »

Beny schreef:
gd11_be schreef:Hoi Roy,

Kan je ook topo kaarten van de BENELUX erop zetten als je handig bent ? :P :P Ik heb gisteren de 705 Bundle gekocht via http://www.hartslagmetercenter.be/ nu nog op zoek naar de topografische kaarten .. trouwen perfecte service van hartslagmeter.

Ik was gaan kijken bij AS adventure in Zaventem, daar hadden ze geen bundles meer, en was de advertentie ook al aangepast in de winkel. Dus maar bij hartslagmeter gekocht. Dinsdag om 21:00 besteld, Woensdag om 15u00 geleverd, Woensdag om 20u00 eerste ritje gedaan ! :drunk:
Gewoon de instructies volgen die bij de DVD horen
Of nog makkelijker, je koopt de SD kaart versie (maar deze is dan niet installeerbaar op je PC)
Maar als je deze niet kan installeren op je PC, hoe ga je dan zelf routes samenstellen ? Ik vind dat juist het plezierige eraan. Lijntjes trekken (=routes maken maw) op Mapsource en dan maar testen.
Gebruikersavatar
glimburger
Mountainbiker
Berichten: 547
Lid geworden op: wo 02 jun 2010 06:11
Rijdt met: Specialized T.LEVO expert
Contacteer:

Bericht door glimburger »

zo amuseer ik me ook met het zoeken naar paden die ik voorheen niet eens wist liggen. Alleen transformeer ik ze naar een oregon omdat ik al die konditie en trainingszaken niet nodig had maar wel een groot scherm en de geotagging/foto mogelijkheid.

Gek dat iedereen maar tracks stuurt en geen mapsource gpx)routes. ik stel hem in op directe routen en ga aan de slag, zelfs perfect om mijn stukjes langs opgroeinde maïsvelden te plannen. Heerlijk !!!
dirkc
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 30 sep 2007 16:42
Rijdt met: Scott spark premium 29.

garmin

Bericht door dirkc »

vandaag telefoontje gehad van as adventure ,ik mocht mijn cadansmeter
komen ophalen.dat is nog eens top service.

mvg
dirk
Plaats reactie