edge 605 usb bescherming verloren

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
Wouter.u
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 20:16
Rijdt met: Stevens glide 2010

Bericht door Wouter.u »

Ik heb gebeld naar de winkel waar ik mijn toestel gekocht heb. Daar vertelde ze mij dat ze niet wisten of ze die konden krijgen maar dat dit onder garantie vervangen kon worden

Ik heb ook gemaild naar Garmin belgie. Deze hebben mijn adres gevraagd. en daarna niets meer laten horen. Misschien hebben zij een bescherm kapje opgestuurd. Ik wacht nog enkele dag op een zending en anders gaat hij binnen onder garantie.
Laatst gewijzigd door Wouter.u op wo 10 feb 2010 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
soeterke
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 19:01
Rijdt met: cannondale scalpel Team/Flash Team/Taurine

Bericht door soeterke »

Ik heb mijn garmin dealer langs geweest en hij had net losse dopjes gekregen van garmin. Kheb er 2 gekregen, dus heb ik nu een reserve mocht ik het nog eens verliezen.
Gebruikersavatar
Wouter.u
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 20:16
Rijdt met: Stevens glide 2010

Bericht door Wouter.u »

Ga eens kijken of ze deze bij mij dealer dan toch ook niet kunnen krijgen.
Hij wist niet zeker of ze verkrijgbaar waren.
Gebruikersavatar
MT_Biker
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 05 feb 2008 10:01
Rijdt met: Stevens SMC Flight ES

Bericht door MT_Biker »

Gewoon mailke sturen naar de support van garmin ... wa klagen en dan sturen ze een nieuw op

Is bij mij gelukt ... =D>
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

na problemen met stof in mijn usb-poort heb ik een andere oplossing gevonden: een stukje van ongeveer 2cm uit een oude binnenband gesneden en dat zoals een elastiek rond de gps over de zone met de usb poort, werkt perfect tot nu toe en de knoppen die bedekt worden zijn nog bedienbaar. ik doe dat er alleen maar af om de usb-poort te gebruiken.
Gebruikersavatar
Wouter.u
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 20:16
Rijdt met: Stevens glide 2010

Bericht door Wouter.u »

Ik heb hem binnen gedaan bij mij Garmin dealer, daar hebben ze het gratis vervangen. Langs binnen uit. Ik heb ook nog een mailtje naar Garmin gedaan. Zij bezorgden mij ook nog een reserve cover voor langs buiten te plaatsen. Mooi meegenomen dus.

Toch snel en simpel opgelost door garmin =D>
Plaats reactie