Welke GPS

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
sennevb
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: do 29 mar 2007 19:36
Rijdt met: Kona Kikapu Deluxe

Welke GPS

Bericht door sennevb »

Ben aant kijken voor ne maat voor ne GPS, hij moet volgende dingen kunnen:

- Voorgemaakte routes laden en rijden
- Instellen in GPS : ik wil 80km rijden (kan da?)
- Bv naar de zee rijden met de fiets..

Ik weet niet goed met welk toestel dit kan, denk dat ik minstens de edge 605 nodig heb, maar vind zo weinig info over het kunnen van het toestel
B.E.L.G.
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:52
Rijdt met: staat in de schuur

Re: Welke GPS

Bericht door B.E.L.G. »

sennevb schreef:Ben aant kijken voor ne maat voor ne GPS, hij moet volgende dingen kunnen:

- Voorgemaakte routes laden en rijden
- Instellen in GPS : ik wil 80km rijden (kan da?)
- Bv naar de zee rijden met de fiets..

Ik weet niet goed met welk toestel dit kan, denk dat ik minstens de edge 605 nodig heb, maar vind zo weinig info over het kunnen van het toestel
Kijk eens bij de fabrikant op de site en
anders heeft dit forum ook een zoekfunctie #-o
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 21&start=0
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Re: Welke GPS

Bericht door ivo »

sennevb schreef:Ben aant kijken voor ne maat voor ne GPS, hij moet volgende dingen kunnen:

- Voorgemaakte routes laden en rijden
- Instellen in GPS : ik wil 80km rijden (kan da?)
- Bv naar de zee rijden met de fiets..

Ik weet niet goed met welk toestel dit kan, denk dat ik minstens de edge 605 nodig heb, maar vind zo weinig info over het kunnen van het toestel
Als dat je enige voorwaarden zijn. Denk dat ieder toestel dat kan. Zelfs een basis toestel van 80 €.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

ik ben ook op zoek, maar ik vraag me af wat er nu eigenlijk in de bundels zit. Als ik een 605 neem, zitten daar dan gewone navigatiekaarten bij ?
Ik weet dat de topografische kaarten optioneel aan te kopen zijn.

En bied de 705 zoveel meerwaarde dan de 605, rekening houdend dat ik al een Polar-hartslagmeter heb ???
B.E.L.G.
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:52
Rijdt met: staat in de schuur

Bericht door B.E.L.G. »

timdelma schreef:ik ben ook op zoek, maar ik vraag me af wat er nu eigenlijk in de bundels zit. Als ik een 605 neem, zitten daar dan gewone navigatiekaarten bij ?
Ik weet dat de topografische kaarten optioneel aan te kopen zijn.

En bied de 705 zoveel meerwaarde dan de 605, rekening houdend dat ik al een Polar-hartslagmeter heb ???
http://www.formar.be/Press/Edge_NL.pdf

Het is maar waar je eigen voorkeur naar uit gaat.
IK kan prima navigeren op de ingebouwde basiskaart omdat ik altijd uit ga van een track.
Wil je wat anders is het antwoord: nee

Polar en Edge HR funkties overlappen. Maar daarnaast heeft de bundel dus ook nog andere funkties.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

timdelma schreef:ik ben ook op zoek, maar ik vraag me af wat er nu eigenlijk in de bundels zit. Als ik een 605 neem, zitten daar dan gewone navigatiekaarten bij ?
Ik weet dat de topografische kaarten optioneel aan te kopen zijn.

En bied de 705 zoveel meerwaarde dan de 605, rekening houdend dat ik al een Polar-hartslagmeter heb ???
In de bundel zit wat er staat op de website van de aanbieder. De verkoper stelt de bundels zamen, niet de fabrikant (met uitz. van enkele Edge reeksen).
In een 'bundle' van de fabrikant zit nooit een kaart (met uitz. van de basiskaart).
Plaats reactie