Waar gps kopen?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
pieter88
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:42
Rijdt met: Scott

Waar gps kopen?

Bericht door pieter88 »

Ben al een tijdje aan het zien naar een goede gps. Maar kan er gewoon niet meer aan uit welke nu een goede is en welke niet. Daarom zou ik hem graag in de winkel zelf kopen ipv via internet. Dan kan iki daar nog wat info vragen. Maar waar is een goede winkel, waar ze me kunnen helpen?
Alvast bedankt
mtb_sloeber
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 14 mei 2009 08:45
Rijdt met: WhiTe StYleZ

Re: Waar gps kopen?

Bericht door mtb_sloeber »

pieter88 schreef:Ben al een tijdje aan het zien naar een goede gps. Maar kan er gewoon niet meer aan uit welke nu een goede is en welke niet. Daarom zou ik hem graag in de winkel zelf kopen ipv via internet. Dan kan iki daar nog wat info vragen. Maar waar is een goede winkel, waar ze me kunnen helpen?
Alvast bedankt
aangezien je van Leuven bent, kan ik je alleen maar Point2 Leuven aanraden in Kessel-Lo.

Je kan natuurlijk in bijna elke fietsenzaak wel een gps kopen of in zaken à la AS Adventure of Kariboe, maar bij Point2 hebben ze alvast een pak kennis in huis.

=D>
Gebruikersavatar
Lust
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: za 11 nov 2006 12:33
Rijdt met: Scott Racing Team custom build & Scott Spark 40
Contacteer:

Bericht door Lust »

Surf eerst eens naar deze link http://www.gpscenter.be/forum/index.php en misschien weet je dan welk toestel je wil.
Na enige tijd heb ik ook mijn keuze gevonden.
Is uiteindelijk deze geworden http://www.futurumshop.nl/product/90635 ... 0csx.phtml met de topomap België, extra geheugenkaartje en fietssteun geworden. Een hartslagmeter van Polar had ik al dus heb ik niet voor de Edge reeks gekozen (die dingen staan eigenlijk nog in hun kinderschoenen en de GPSmap 60 heeft zijn degelijkheid al bewezen, pas op: ik zeg niet dat die "slecht" zijn hé, voordat ik weer een half forum op mijne nek krijg).
Die shop is betrouwbaar, levering heeft nog geen week geduurd.
Na een week met je nieuwe speeltje, ken je het ding al vrij goed. 't Is efkens zoeken in 't begin, maar alles is vrij logisch.
Ik vertrek niet meer zonder mijne GPS.
colin
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 24 apr 2010 03:18
Rijdt met: grizzly mountainbike

GPS kopen

Bericht door colin »

Als je in het bezit bent van een PDA of smartphone is het niet nodig om een GPS toestel te kopen.
Je hoeft enkel de GPS software te downloaden + installeren en klaar is kees.
Kijk wel eerst even of je PDA of smartphone uitgerust is met een GPS ontvanger..

Hier kan je TomTom Navigator 7 voor PDA, smartphone of iPhone downloaden en wordt de nodige informatie voor jou gebundeld..


http://www.auto-accessoires.be/gps-kopen/
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

as adventure
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Bericht door w84me »

mtb117 schreef:as adventure

Gij hebt geld teveel zeker ?????
Plaats reactie