Gratis GPS Workshop

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
wheel
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 14:57
Rijdt met: rockrider 8.1 - 2002

Gratis GPS Workshop

Bericht door wheel »

Voor de geinteresseerden;

Gratis GPS workshop bij A.S.Adventure
Ook wandelaars en fietsers hebben de GPS ontdekt. Meer en meer recreanten gaan op pad met dit kleine stukje technologie. Om zich beter te oriënteren, of eenvoudigweg de vooraf ingebrachte routes te volgen. Met het groeiend aanbod aan digitaal topografisch kaartmateriaal lijkt wandelen en fietsen met GPS-assistentie kinderspel. Fietstochten, lange-afstandsroutes, mountainbiketochten, stadswandelingen... je vindt het allemaal op het internet.

Ga nu langs een A.S.Adventurewinkel en schrijf je in voor een gratis GPS-workshop !

Inhoud

Info eerste gebruik, instellingen parameters: grid, kaartdatum, tijdsnotatie, noorden, afstanden, batterijtype...Gebruik kompas, hoogtemeter, tripcomputer, tracks, waypoints, routes.
Hoe het GPS toestel personaliseren, update en download van softwareversies. Gebruik kaarten en gegevensoverdracht naar PC.

Waar en wanneer?


Oost- en Westvlaanderen: donderdag 25 januari 2007, Bloso Domein Gent, Zuiderlaan 14 in Gent.
Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant: donderdag 18 januari 2007, Bloso Domein Hofstade, Tervuursesteenweg in Hofstade.
Telkens van 19u30 tot 22u.

In samenwerking met Vakantiegenoegens en Garmin.
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

bron ? Op hun site vind ik niets terug.
wheel
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 14:57
Rijdt met: rockrider 8.1 - 2002

gps

Bericht door wheel »

Hallo,

Stond in de nieuwsbrief van 11/01 waarop ik geabonneerd ben!
Als je wil stuur ik hem wel door naar je e-mail adres.


Greetz

wheel
Plaats reactie