Digitale fietsmap (knooppuntroutes) voor Mapsource

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
loco
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 09:44
Rijdt met: TREK

Bericht door loco »

De betanden van de digifietser zijn al een tijdje niet meer beshikbaar op de website. Ik krijg steeds de melding dat de pagina niet kan gevonden worden. Heeft iemand de laatste exe file of gdb-file. Ik zit nog met de allereerste versie.
Loco
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Ik heb de versie 1.05 (de laatst gepubliceerde) van KN en LF nog.
trooper
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 26 apr 2007 22:53
Rijdt met: =Cube CC limited

Bericht door trooper »

de knooppuntenkaart is niet meer te downloaden van deze site,

heeft er die nog iemand, kan je die kaarten emailen naar mij ?

thx
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Het onbeschikbaar zijn van de digiatlas is maar tijdelijk.
En de versie 1.05 wordt tot nader bericht niet meer doorgegeven:
"...De files mogen echter niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt of verder worden verspreid, op welke manier dan ook, zonder schriftelijke toestemming van de maker"
Even geduld dus voor de nieuwe versie (en ik heb geen tijd om alle emails ter zake individueel te beantwoorden, dus bij deze...).
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

allé, op wens mijn post aangepast!
Laatst gewijzigd door Splenter op di 15 mei 2007 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Wat een ongeduldige mensen. Jullie zijn je eigen bruggen aan het opblazen vrees ik. Die versie is niet zonder reden van de site gehaald.
Als jullie dan toch tegen de wensen van de maker willen ingaan doe het dan tenminste niet op een openbaar forum. Iedereen kan (en zal) dat hier lezen.
En als het jullie dat dan nog allemaal niet kan schelen toon dan tenmisnte een beetje respect voor het werk (en de wensen) van de ontwerper, zonder wiens werk er gewoon niets zou zijn.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Er is een demo van de nieuwe versie beschikbaar op de site. Staat wel nog niks bij wanneer de nieuwe versie beschikbaar gaat zijn, maar je kan de demo al wel downloaden.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Voila.
Geef de mens wat respijt. Hij werkt daar helemaal alleen aan. Firma's zoals Garmin werken daar met duizenden mensen aan en die brengen dan nog maar één versie per jaar uit, of om het op hetzelfde niveau te houden, de F&W kaart werd door tientallen mensen ontworpen gedurende 2 jaar (!) en zit dan nog vol fouten en is iets wat (buiten de ontwerpers zelf) niemand eigenlijk er van verwacht.
Dus kan je je voorstellen wat een immens werk dat meebrengt op je eentje.
Beter een volwaardige werkbare versie die wat op zich laat wachten dan (zoals vele commerciële firma's doen) rap rap een half afgewerkt produkt op de markt gooien.
Plaats reactie