GPS tracks La-roche-en-ardenne

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
morphan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 18:05
Rijdt met: Cannondale F500 -Headshok-Magura HS33-Mavic517XT

GPS tracks La-roche-en-ardenne

Bericht door morphan »

Heeft er iemand GPS tracks van de mountainbike routes in La Roche.

Ik heb alvast de (oude) kaart gekocht met de tracks, maar het zou veel makkelijker zijn als ik ze in mijn GPS zou hebben.

Greetz,
Morphan.
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

http://www.mountainbike.be/vasteroutes/ ... emburg.php

daar kijken bij La Roche ...

is 't da da je bedoelt ?

:wink:
Gebruikersavatar
morphan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 18:05
Rijdt met: Cannondale F500 -Headshok-Magura HS33-Mavic517XT

la roche en ardenne

Bericht door morphan »

inderdaad, dat is wat ik zocht!

:oops: dat ik het zelf niet gevonden heb?!

Alvast bedankt!!!! :-D
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Re: la roche en ardenne

Bericht door Nicoow201 »

morphan schreef:inderdaad, dat is wat ik zocht!

:oops: dat ik het zelf niet gevonden heb?!

Alvast bedankt!!!! :-D
no problemo :wink:
Gebruikersavatar
morphan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 18:05
Rijdt met: Cannondale F500 -Headshok-Magura HS33-Mavic517XT

nieuwe tracks

Bericht door morphan »

Er waren er vroeger 8, nu zijn ze hervormt naar 4 routes dewelke ook aangegeven zijn op hun nieuwe toeristische kaart. Alle stukjes van de 8 circuits zitten erin vervat, en de afstanden zijn beter verdeeld.

De aanduidingen zijn nog nieuw en dus redelijk goed. Met de tracks kan je niet missen. =D>

Webmaster is op de hoogte gebracht om de aanpassing eventueel door te voeren. Tot zolang heb ikzelf de tracks voor de geinteresseerden.

Greetz,
Morphan.
vmd1ao
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 19:43
Rijdt met: Canyon Exceed 9.0 SLX (29")// Stumpjumper Expert Carbon HT 09 (26")
Contacteer:

Bericht door vmd1ao »

euh goed te volgen! heb de route in het weekend van 1 mei proberen te volgen, met de nadruk op PROBEREN, maar toch enkele keren serieus de mist in gegaan. Vooral als je de doorsteek van de ene route naar de andere wil proberen. Dit is niet echt schitterend aangegeven. Hebben dan maar besloten om de oude route terug te rijden. Die kenden we nog vanbuiten van vroeger. Ook al was dit al 4 jaar geleden.
Wat de nieuwe route betreft, enkele mooie stukken eruit gehaald :cry: (maboge) is nu klim over asfalt ipv afdaling via bos enz. Veel meer over de asfalt ipv door bos tegenwoordig, en dat is toch het laatste wat een MTB'r wil. #-o . Alleen die klim van 25% van vroeger , dat was nu een grave afdaling, been hard, een straat breed :bounce: graaaaaf, t'is te zeggen als ge het aandurft, want is echt wel bangelijk.
Gebruikersavatar
morphan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 18:05
Rijdt met: Cannondale F500 -Headshok-Magura HS33-Mavic517XT

mountainbike routes la roche

Bericht door morphan »

...goed te volgen.... inderdaad, als jij ze op 1 mei hebt gereden was de aanduiding misschien nog niet zoals ze moest zijn. Maar nu vond ik dit toch redelijk ok. Want ikzelf ben ook een krak in pijltjes voorbij rijden... :-? Ik heb de indruk dat er nog eens extra aandacht aan gegeven is ivm het toeristische seizoen.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik de routes met de 8 oude tracks :roll: op de GPS heb afgelegd. Hierdoor mis je natuurlijk minder. Ik heb pakweg 5 fouten in aanduiding gevonden, of die beter zouden kunnen.

En inderdaad, al dat asfalt... Wij hebben de 4 lussen volledig gereden. De verbindingsstukken hebben we niet gedaan, maar tijdens andere tochten heb ik hier toch ook aanduidingen voor zien staan. Deze verbindingsstukken zijn vooral asfalt-banen.
[/quote]
Plaats reactie