GPS te koop : Germin LegendC + Topomap + City Navigator

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

GPS te koop : Germin LegendC + Topomap + City Navigator

Bericht door jervanheg »

Ik dacht dat het misschien voor collega-bikers interessant kon zijn, vooral omdat de LegendC echt gemaakt lijkt te zijn voor MTB en wandelen. En ook omdat ik het toestel 100% vertrouw en er dus geen probleem mee heb om aan een collega-biker te verkopen. . Ik verkoop via Ebay een pakket bestaande uit : Garmin Legendc + Topomap Belgie + City Navigator, allemaal originele versies inclusief unlockcode.

1. Garmin LegendC
http://www.garmin.be/NL/productNL.asp?r ... 0100035801
6 Maand oud, en dus onder fabriekswaarborg. Europees model, geen import! De Legend C behoort tot de meest betaalbare toestellen die een kleurenscherm en routeberekening (autonavigatie) bieden, in een waterdichte en schokvrije behuizing. Compatibel met de Topografische kaarten van het NGI! Zo kan je de gereden routes achteraf inladen op de PC, ofwel op de Topografische kaart (die van garmin of die van het NGI) zelf routes uitstippelen en narijden/wandelen.
- 256 kleuren-scherm, goed leesbaar bij invallend zonlicht, maakt het makkelijk mapdetail te onderscheiden
- autonavigatie : Automatische route-berekening in turn-by-turn, om u makkelijk en duidelijk naar de bestemming te leiden
Normale prijs zo rond de EUR 380

2. Topomap Belgie
http://www.garmin.be/NL/productNL.asp?r ... DIVTOPOBEL
Topografische kaart voor Garmin GPS
De cd-rom geeft de belangrijkste gegevens van de NGI stafkaart weer. Deze gegevens worden optimaal weergegeven op het scherm. De hoogtelijnen met een interval van 10m worden weergegeven voor regio’s waarvoor het relief dit rechtvaardigt (voornamelijk het zuidelijke deel van België).
Normale prijs EUR 99

3. City Navigator
Wegenkaart van gans Europa, selecteer kaarten en laad ze op naar de Legendc. Autonavigatie met automatisch herberekenen, Points of Interest (tankstations etc).
http://www.garmin.com/cartography/mapSo ... avEuro.jsp
Normale prijs van deze software is ong. EUR 250

Ik heb de prijs ingesteld op EUR 480, ongeveer 250 minder dan nieuwprijs; en dat voor een toestel in perfecte staat, in doos, onder volle garantie.

Moderator, mocht deze post ongepast zijn, verwijder gerust.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Ongepast niet, maar ik zou hem misschien bij "te koop" zetten, niet? :wink:
egied
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: za 08 apr 2006 21:29

Bericht door egied »

Is dat toestel nog te koop?
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

hopelijk kan ik hem binnen een paar dagen opnieuw te koop zetten (lang verhaal : de LegendCX werd vorige maand gestolen, inmiddels nieuwe aangekocht, wacht nu nog tot Garmin de kaarten kan unlocken en ik gebruik inmiddels nog de LegendC). Als je wil, hou ik je op de hoogte - stuur me je email via PM?
Plaats reactie