Verras me route op GSM (Komoot)

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dirkteur
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: di 01 nov 2011 16:35
Rijdt met: Scott Spark 900 rc team issue AXS

Verras me route op GSM (Komoot)

Bericht door Dirkteur »

Ik vind in mijn Garmin 1030 niet echt mijn ding. Op mijn gsm is alles duidelijker en meer dan voldoende features voor mij.
Ik zou (en gebruikte eerder) Komoot, maar wat ik daar mis zijn de verras me routes. Dus thuis vertrekken voor een toerke en laat de gps maar iets voorstellen. Bestaat dat niet in Komoot? Zo nee, is er een alternatief?
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Verras me route op GSM (Komoot)

Bericht door RigolleM »

Wat verwacht je van zo'n 'suprise-me' functie, zoals het origineel op de Mio Cyclo heet?

Enige wat die doet is een paar routeputen op de kaart zetten en de route tussen van bv. routepunt A naar B berekenen. Dit kan je perfect zelf ook, zet een waypoint (zoals het in Komoot noemt) op een willekeurige plaats en laat hem de route berekenen. Zet er nog een paar en kijk hoeveel km je uitkomt. Heb je er te weing/veel, zet je de punten verder/dichter...
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: Verras me route op GSM (Komoot)

Bericht door dirkdierickx »

indien je een strava abo hebt, kan je strava routes laten voorstellen, ik gebruik dat regelmatig voor zowel de weg als mtb en ik moet zeggen dat dat 9 op de 10 echt leuke routes zijn.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Verras me route op GSM (Komoot)

Bericht door i-Mac »

Ik doe dat op gevoel. Af en toe valt het eens tegen, en moet je omkeren. Maar evenveel keren wordt je aangenaam verrast.
Plaats reactie