Zoektocht fiets gps

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Zoektocht fiets gps

Bericht door Free_ltd »

Waar haalt die explore dan zijn hm's vandaan? In garmin en strava is die correctie via de kaarten en lijkt me dat nog het meest juist te zijn. Barometer is te afhankelijk van de omringende factoren, maar het is wel een goeie indicatie.

Gewoon nieuwsgierig waar die explore dat vandaan haalt.

Zelf had ik gehoopt een mooie deal te kunnen doen met Black Friday voor een standaard 1030 zoals ik 3 jaar terug met de 820 heb kunnen doen. Maar het is nog steeds een bedrag dat me niet over de streep trekt :lol: Vermits de 820 het nog goed doet (nog geen jaar een refurb gekregen onder garantie), zal die het nog maar ff moeten uithouden.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Zoektocht fiets gps

Bericht door RigolleM »

Free_ltd schreef: vr 27 nov 2020 17:31 Waar haalt die explore dan zijn hm's vandaan? In garmin en strava is die correctie via de kaarten en lijkt me dat nog het meest juist te zijn. Barometer is te afhankelijk van de omringende factoren, maar het is wel een goeie indicatie.

Gewoon nieuwsgierig waar die explore dat vandaan haalt.
GPS/kaartmateriaal
Zelf had ik gehoopt een mooie deal te kunnen doen met Black Friday voor een standaard 1030 zoals ik 3 jaar terug met de 820 heb kunnen doen. Maar het is nog steeds een bedrag dat me niet over de streep trekt :lol: Vermits de 820 het nog goed doet (nog geen jaar een refurb gekregen onder garantie), zal die het nog maar ff moeten uithouden.
BF is zo'n gehypte BS... Ik hou al weken een paar zaken in de gaten, die 2w geleden lager stonden dan ze nu tijdens BF worden aangeboden.
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: Zoektocht fiets gps

Bericht door meyke1 »

Dafeke007 schreef: wo 25 nov 2020 22:04 Eenvoudig om via smartphone routes van bijv. Sportvlaanderen op gps te zetten?
simply the best.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Zoektocht fiets gps

Bericht door Free_ltd »

RigolleM schreef: vr 27 nov 2020 17:58
Free_ltd schreef: vr 27 nov 2020 17:31 Waar haalt die explore dan zijn hm's vandaan? In garmin en strava is die correctie via de kaarten en lijkt me dat nog het meest juist te zijn. Barometer is te afhankelijk van de omringende factoren, maar het is wel een goeie indicatie.

Gewoon nieuwsgierig waar die explore dat vandaan haalt.
GPS/kaartmateriaal
Zelf had ik gehoopt een mooie deal te kunnen doen met Black Friday voor een standaard 1030 zoals ik 3 jaar terug met de 820 heb kunnen doen. Maar het is nog steeds een bedrag dat me niet over de streep trekt :lol: Vermits de 820 het nog goed doet (nog geen jaar een refurb gekregen onder garantie), zal die het nog maar ff moeten uithouden.
BF is zo'n gehypte BS... Ik hou al weken een paar zaken in de gaten, die 2w geleden lager stonden dan ze nu tijdens BF worden aangeboden.
Ik heb thans 3 jaar geleden op wiggle een goeie deal gedaan. Overal stond de Garmin Edge 820 bundle voor €395 of hoger. Een 5-tal dagen ervoor €313 bij Wiggle en 2 dagen later ineens €265. Dat was toehappen. Was nog steeds 2 dagen ervoor.

Maar deze keer ist niets.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Zoektocht fiets gps

Bericht door TaurineR »

Plaats reactie