Garmin 830 vs iphone verbinding

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Garmin 830 vs iphone verbinding

Bericht door dirty »

Garmin830 bluethoot wil niet verbinden met iPhone ,ligt dit aan de Garmin 830 of de iPhone ,zie ik iets over het hoofd bij instellingen?
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Re: Garmin 830 vs iphone verbinding

Bericht door alain »

Zelf al verscheidene Garmins gekoppeld met diverse iPhones en nooit geen problemen ondervonden
Misschien een rare opmerking maar staat bluetooth ingeschakeld op GPS ?
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin 830 vs iphone verbinding

Bericht door RigolleM »

Misschien iets meer info. Is het een nieuw toestel uit de doos of heb je plots BT problemen?
Indien nieuw toestel, kijk dan op je iPhone of je de Garmin ziet? Indien niet BT eens uitschakelen, of iPhone herstarten (koude herstart)!
Indien plots problemen, de connectie eens weggooien (vergeet dit apparaat) en opnieuw koppelen. Indien Edge 830 niet zichtbaar is op iPhone, eens op de Garmin BT in-/uitschakelen.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Garmin 830 vs iphone verbinding

Bericht door dirty »

Op de Garmin en iPhone zegt het soms verbonden maar indien ik een rit wil uploaden naar Garmin connect zegt garmin connect toestel is ni verbonden ?
Heb alles verwijderd terug opgestart maar tzelfde ,ik kan momenteel met een fonkelnieuwe gps geen verbinding maken en ritten doorsturen ...
Tzal wel aan mij liggen mss maar zou het heel graag oplossen
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin 830 vs iphone verbinding

Bericht door RigolleM »

Ik zou als ik van u was, eens de BT ontkoppelen en terug de verbinden maken (pairen), of dit.

Je kan ook uw ritten via PC uploaden via Garmin Express mbv een USB kabel, mocht het niet onmiddellijk lukken.
Plaats reactie