bryton 860

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

bryton 860

Bericht door meyke1 »

Weet er iemand waar de geuploade route verschijnt op computer via de app bryton Active?
Bij uploaden zegt hij voltooid,maar vind ze nergens terug.Ook niet met aangesloten toestel.
Als ik upload van andere sites of apps komen die normaal in mijn download bestanden terecht die ik dan in de gpx map van mijn toestel verplaats.
Iemand ervaring hiermee?
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: bryton 860

Bericht door dirkdierickx »

de online service van bryton vind je hier: https://active.brytonsport.com" onclick="window.open(this.href);return false;
daar komen al je activiteiten eerst toe als je die 'upload/synct', je kan op die site ook links maken met andere services zoals strava, trainingpeaks, ...
normaal gezien zou je de info van deze site (en andere functionaliteiten) ook gewoon moeten hebben via de bryton mobile app.
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: bryton 860

Bericht door meyke1 »

dirkdierickx schreef:de online service van bryton vind je hier: https://active.brytonsport.com" onclick="window.open(this.href);return false;
daar komen al je activiteiten eerst toe als je die 'upload/synct', je kan op die site ook links maken met andere services zoals strava, trainingpeaks, ...
normaal gezien zou je de info van deze site (en andere functionaliteiten) ook gewoon moeten hebben via de bryton mobile app.
Ik kan inderdaad mijn activiteit uploaden,maar als ik een aangemaakte route/trip download zegt ie geslaagd,maar vind die dan nergens terug.
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: bryton 860

Bericht door meyke1 »

Na wat zoekwerk en wat prutsen is het probleem opgelost.Tevreden van mijn toestel.
Plaats reactie