Koers wordt niet getoond op kaart

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door Leto »

Ik rijd al enkele jaren "koersen" via mijn Garmin gps. Ik zoek /open de opgeslagen koers op, ga naar de instellingen en duid aan dat ik de koers altijd wil zien. Dan verlaat ik dat menu en start ik mijn rit. Ik zet de kaart op en zie dan mijn koers verschijnen. Deze ochtend echter niet :-? Alle instellingen stonden goed en toch zag ik mijn route niet verschijnen op mijn kaart tijdens mijn rit.. Heeft er iemand een idee wat hiervan de reden kan zijn? Thx
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door kenny »

Was het een nieuwe rit of 1 die je al staan had?
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door Leto »

kenny schreef:Was het een nieuwe rit of 1 die je al staan had?
Het was een rit die ik gisteren had geupload via Basecamp.
Achteraf laat ik trouwens steeds de zichtbaarheid van de koers op "aan" staan. Zou het misschien kunnen dat er te veel op "aan" staan"? Zit er daar misschien een beperking op?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door kenny »

Niet dat ik weet, ik zou hem gewoon eens opnieuw uploaden en kijken. Ik heb het ook al voor gehad dat er dan een fout gebeurt
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door RigolleM »