Koers wordt niet getoond op kaart

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
eddy1
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 21:13
Rijdt met: trek 8500

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door eddy1 »

Bebop schreef: op mijn edge was de track zichtbaar als ik uitzoomde tot 800m, zoom ik meer in verdwijnt de track gewoon ???
Heb je hier een oplossing voor gevonden?
Ik heb sinds twee weken een edge 830 gekocht en heb hetzelfde probleem, doch niet bij alle tracks.
Eerder gebruikte ik een edge 800 en nooit dit probleem gehad.
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door Bebop »

[quote="eddy1"][quote="Bebop"] op mijn edge was de track zichtbaar als ik uitzoomde tot 800m, zoom ik meer in verdwijnt de track gewoon ???[/quote]
Heb je hier een oplossing voor gevonden?
Ik heb sinds twee weken een edge 830 gekocht en heb hetzelfde probleem, doch niet bij alle tracks.
Eerder gebruikte ik een edge 800 en nooit dit probleem gehad.[/quote]

niet echt een oplossing: als ik nu een track op gps rij, gebruik ik de navigatie functie, en niet meer de 'always display' methode - ik heb het geprobeerd met de track die problemen gaf, en die methode werkte zonder problemen
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Koers wordt niet getoond op kaart

Bericht door Beny »

Meest voor de hand liggende manier:
Bij de koers instellingen: afslagbegeleiding uitschakelen (en voor MTB schakel ik ook uit koerswaarschuwingsfout)
De koers selecteren en rijden selecteren:
Dan nog de keuze navigeer naar begin:
- indien ja: route berekening van uw locatie naar begin van de koers (met afslagbegeleiding, witte pijlen, beeps, magenta lijn)
Bij aankomst aan het begin van de koers: koers wordt op kaart getoond in paarse lijn, zwart omboord (geen afslagbegeleiding => is gelijk aan toon op kaart)
- indien nee: koers wordt op kaart getoond in paarse lijn, zwart omboord (geen afslagbegeleiding => is gelijk aan toon op kaart)
Plaats reactie