Garmin 130

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bekka
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 22 jul 2004 19:54
Rijdt met: cannondale f29 5

Garmin 130

Bericht door bekka »

Weet er iemand of ge met de 130(niet de 1030) een track kunt narijden of route zonder gps aanwijzingen?
Daarmee bedoel ik gewoon een dikke lijn of het ‘kruimelspoor’van vroeger
Thanks
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin 130

Bericht door RigolleM »

Google uw vriend: " onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bekka
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 22 jul 2004 19:54
Rijdt met: cannondale f29 5

Re: Garmin 130

Bericht door bekka »

Dat filmpke had ik al tegengekomen...daarin kunt ge zien dat hij idd de lijn volgt maar het helpen met de pijltjes en binnen zoveel m naar links of rechts is er mij teveel aan dus bij deze nog eens de vraag of er iemand op het forum aanwezig is die ervaring heeft met het gebruiken van de 130
Thanks
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin 130

Bericht door RigolleM »

bekka schreef:Dat filmpke had ik al tegengekomen...daarin kunt ge zien dat hij idd de lijn volgt maar het helpen met de pijltjes en binnen zoveel m naar links of rechts is er mij teveel aan dus bij deze nog eens de vraag of er iemand op het forum aanwezig is die ervaring heeft met het gebruiken van de 130
Thanks
Dat noemt afslagbegeleiding, maar je zult uiteraard al eens in de handleiding gekeken hebben en er over gekeken hebben want je kunt dat aan- of uitzetten :roll:
Gebruikersavatar
bekka
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 22 jul 2004 19:54
Rijdt met: cannondale f29 5

Re: Garmin 130

Bericht door bekka »

Aha,deze had ik nog niet gevonden
Bij deze zou het wel de perfecte gps kunnen zijn...vnl voor bloso-routes rijden en die ontbreken wel eens een pijltje
Thanks
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin 130

Bericht door RigolleM »

bekka schreef:Aha,deze had ik nog niet gevonden
Bij deze zou het wel de perfecte gps kunnen zijn...vnl voor bloso-routes rijden en die ontbreken wel eens een pijltje
Thanks
De pijltjes die ontbreken moet je eigenlijk melden aan Bloso, ik doe dat ook op mijn Bloso routes, welke ik ondertussen van buiten ken zonder pijltjes. Op die manier help degene die na jou de Bloso route wilt rijden ;-)
Gebruikersavatar
bekka
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 22 jul 2004 19:54
Rijdt met: cannondale f29 5

Re: Garmin 130

Bericht door bekka »

Doe ik ook bij de routes in mijn buurt die ik vanbuiten ken(regio Kortrijk) maar door de coronatoestanden en geen toertochten wil ik andere regio”s opzoeken en dan ook vooral de ardennen
valc
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 06 feb 2007 01:05
Rijdt met: Radon ZR race XT fox80, Red Bull Pro SL sram force

Re: Garmin 130

Bericht door valc »

ik rij sinds enkele maanden allerlei tracks en routes met de 130 , gewoonlijk zoom ik tot op 300m , voor mij ideaal : ik zie snel genoeg waar ik moet afslaan en indien ik verkeerd rij zie ik dat bijna onmiddelijk .Bij Y- splitsingen gaat het nogal eens even verkeerd hoewel naarmate je het gewend geraakt minder en minder.
Ik heb het toestelletje gekozen omdat het enorm veel contrast heeft en dus ook bij fel zonlicht duidelijk afleesbaar blijft.
Het ontbreken van een kaart beperkt natuurlijk de mogelijkheden om te gaan avonturen onderweg .
ik zou zelf graag bij het navigatiescherm een extra dataveld willen : nu enkel afstand en snelheid , ik zou lieftst hartslag erbij hebben ,als dat niet kan enkel afstand en hartslag , weet iemand of dat kan ? Voorlopig nergens terugevonden
Plaats reactie